Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Miért omlanak össze a böngészőim?

Miért omlanak össze a böngészőim?

Figyelt kérdés
Két böngészőt használok, Chrome és Mozilla. Egyszer csak elkezd "homokórázni" a böngésző, semmire sem reagál és kiírja, hogy összeomlott. Egyre gyakrabban csinálja, egy böngészőben maximum 4-5 lap van nyitva egyszerre. Maga a gép nem lassú, nem fagy meg, a memóriát nem eszi, ezt megnéztem. A rendszerem kb. fél éves, jogtiszta Windows van a gépemen. Illetve többször csinál olyant, hogy fekete lesz minden. Mi lehet a gond? Hardveres vagy szoftveres problémára utalnak a hibajelenségek?
2021. júl. 11. 12:47
 1/4 anonim ***** válasza:

Nézd meg, mit ír az eseménynapló.

Frissítsd a videókártya drivert.

Csinálj RAM tesztet.

2021. júl. 11. 12:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Én is így vagyok ezzel 3 gépem volt már összesen mindegyiken ugyanez a hiba. Az előzmények és egyéb dolgok törlése csak pár napos megoldást jelent. KB félévente emiatt újra kéne rakni a gépet :( Ja és tök mindegy, hogy milyen böngésző félév után minddel ez van.
2021. júl. 11. 13:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Nekem soha nem volt ilyen problémám, 16 éve van számítógépem, ez egy 4 éves gép, amit most használok.
2021. júl. 11. 13:23
 4/4 anonim ***** válasza:

Előzmények törlése megvolt? Tesztelted, hogy letiltott kiegészítőkkel, illetve egy másik, új (üres) profillal is csinálja?


Chrome [link]

"Távolítsa el és telepítse újra a Chrome-ot. Lehetséges, hogy valami gond van a Chrome-profiljával, ami problémákat okoz. Távolítsa el a Chrome-ot, és jelölje be a böngészési adatok törlésére vonatkozó négyzetet. Ezután telepítse újra a Chrome-ot.

Távolítsa el és telepítse újra a bővítményeket. Lehetséges, hogy az egyik Chrome-bővítmény problémát okoz. Távolítsa el a bővítményeket, majd egyenként adja hozzá őket újra.

Javítsa ki a hardveres gyorsítással kapcsolatos problémákat. Probléma adódhat abból, ahogyan a számítógép hardvere és a Chrome együttműködik. Ennek kiküszöböléséhez tegye a következőket:

Nyissa meg a Továbbiak majd Beállítások menüt.

Kattintson alul a Speciális elemre.

A „Rendszer” részben törölje a jelet a Hardveres gyorsítás alkalmazása, ha rendelkezésre áll melletti négyzetből.

Indítsa újra a Chrome-ot.



Előfordulhat, hogy egyes alkalmazások akadályozzák a Chrome megfelelő működését.


Nyissa meg számítógépén a Chrome-ot.

A jobb felső sarokban kattintson a Továbbiak majd Beállítások menüpontra.

Kattintson alul a Speciális elemre.

A „Visszaállítás és megtisztítás” alatt kattintson a Nem kompatibilis alkalmazások frissítése és eltávolítása lehetőségre.

Ha nem látja ezt a lehetőséget, akkor nem áll fenn alkalmazással kapcsolatos probléma.

Döntse el, hogy a listában szereplő egyes alkalmazásokat eltávolítani vagy frissíteni szeretné.

Nyissa meg számítógépe alkalmazásboltját, és keressen frissítést. Ha nem talál frissítést, további információért ellenőrizze az alkalmazás webhelyét."



Firefox [link]

"Előfordul, hogy a kiegészítők (kiterjesztések és témák) okozzák a hibát. Ahhoz, hogy meggyőződjön, vajon tényleg ez okozza-e a hibát indítsa el a Firefoxot Csökkentett módban:

Kattintson a menüre, majd a Súgó menüből válassza ki a Hibaelhárítási mód… menüpontot és kattintson az Újraindítás gombra az "Újraindítja a Firefoxot a hibaelhárítási módban?" ablakban.

Megjegyzés: A Firefox elindítható Hibaelhárítási módban a Firefox indítása közben a shift gomb nyomvatartásával.


A Firefox csökkentett mód dialógusban kattintson a Folytatás csökkentett módban gombra.

Tesztelje le a problémát.


Amennyiben a probléma nem fordul elő Csökkentett módban, akkor valószínűsíthető, hogy valamelyik kiegészítő vagy téma okozza. Ha további információt szeretne tudni azzal kapcsolatban, hogy hogyan kell a kiterjesztések vagy témák okozta hibát megoldani, illetve hogyan deríthető ki, hogy melyik kiegészítő okozza a problémát, akkor olvassa el a Általános Firefox problémák megoldása kiterjesztések, témák és a hardvergyorsítás problémáinak megoldásával cikket.



Beállítások visszaállítása


Ha a probléma nem szűnt meg a kiterjesztések letiltásával, érdemes az Ön által eszközölt módosításokat/beállításokat visszaállítani az alapértelmezett helyzetre:

Kattintson a menüre, majd a Súgó menüből válassza ki a Hibaelhárítási mód… menüpontot és kattintson az Újraindítás gombra az "Újraindítja a Firefoxot a hibaelhárítási módban?" ablakban.

A Firefox csökkentett mód dialógusban tegyen egy pipát a Minden felhasználói beállítás visszaállítása a Firefox alapértelmezésire és Eszköztárak és vezérlőelemek alaphelyzetbe állítása.

A beállítások érvénybe léptetéséhez kattintson a Változtatások érvényesítése és újraindítás.


Bővítmények hibakeresése


Előfordulhat, hogy a Firefoxhoz lévő bővítmények okozzák a hibát.


Nyissa meg a Kiegészítők ablakot az Eszközök menü Kiegészítők pontjára kattintva.

Kattintson a Kiegészítők ablak tetején látható Bővítmények ikonra.

A listában található bővítmények mindegyikére külön-külön kattintson rá, és kattintson a Letiltás gombra.

Tesztelje le a problémát."



Firefox Profilvezérlő használata [link]


Több Chrome-profil használata [link]

2021. júl. 11. 14:47
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!