Miért omlanak össze a böngészőim?





Nézd meg, mit ír az eseménynapló.
Frissítsd a videókártya drivert.
Csinálj RAM tesztet.










Előzmények törlése megvolt? Tesztelted, hogy letiltott kiegészítőkkel, illetve egy másik, új (üres) profillal is csinálja?
Chrome [link]
"Távolítsa el és telepítse újra a Chrome-ot. Lehetséges, hogy valami gond van a Chrome-profiljával, ami problémákat okoz. Távolítsa el a Chrome-ot, és jelölje be a böngészési adatok törlésére vonatkozó négyzetet. Ezután telepítse újra a Chrome-ot.
Távolítsa el és telepítse újra a bővítményeket. Lehetséges, hogy az egyik Chrome-bővítmény problémát okoz. Távolítsa el a bővítményeket, majd egyenként adja hozzá őket újra.
Javítsa ki a hardveres gyorsítással kapcsolatos problémákat. Probléma adódhat abból, ahogyan a számítógép hardvere és a Chrome együttműködik. Ennek kiküszöböléséhez tegye a következőket:
Nyissa meg a Továbbiak majd Beállítások menüt.
Kattintson alul a Speciális elemre.
A „Rendszer” részben törölje a jelet a Hardveres gyorsítás alkalmazása, ha rendelkezésre áll melletti négyzetből.
Indítsa újra a Chrome-ot.
Előfordulhat, hogy egyes alkalmazások akadályozzák a Chrome megfelelő működését.
Nyissa meg számítógépén a Chrome-ot.
A jobb felső sarokban kattintson a Továbbiak majd Beállítások menüpontra.
Kattintson alul a Speciális elemre.
A „Visszaállítás és megtisztítás” alatt kattintson a Nem kompatibilis alkalmazások frissítése és eltávolítása lehetőségre.
Ha nem látja ezt a lehetőséget, akkor nem áll fenn alkalmazással kapcsolatos probléma.
Döntse el, hogy a listában szereplő egyes alkalmazásokat eltávolítani vagy frissíteni szeretné.
Nyissa meg számítógépe alkalmazásboltját, és keressen frissítést. Ha nem talál frissítést, további információért ellenőrizze az alkalmazás webhelyét."
Firefox [link]
"Előfordul, hogy a kiegészítők (kiterjesztések és témák) okozzák a hibát. Ahhoz, hogy meggyőződjön, vajon tényleg ez okozza-e a hibát indítsa el a Firefoxot Csökkentett módban:
Kattintson a menüre, majd a Súgó menüből válassza ki a Hibaelhárítási mód… menüpontot és kattintson az Újraindítás gombra az "Újraindítja a Firefoxot a hibaelhárítási módban?" ablakban.
Megjegyzés: A Firefox elindítható Hibaelhárítási módban a Firefox indítása közben a shift gomb nyomvatartásával.
A Firefox csökkentett mód dialógusban kattintson a Folytatás csökkentett módban gombra.
Tesztelje le a problémát.
Amennyiben a probléma nem fordul elő Csökkentett módban, akkor valószínűsíthető, hogy valamelyik kiegészítő vagy téma okozza. Ha további információt szeretne tudni azzal kapcsolatban, hogy hogyan kell a kiterjesztések vagy témák okozta hibát megoldani, illetve hogyan deríthető ki, hogy melyik kiegészítő okozza a problémát, akkor olvassa el a Általános Firefox problémák megoldása kiterjesztések, témák és a hardvergyorsítás problémáinak megoldásával cikket.
Beállítások visszaállítása
Ha a probléma nem szűnt meg a kiterjesztések letiltásával, érdemes az Ön által eszközölt módosításokat/beállításokat visszaállítani az alapértelmezett helyzetre:
Kattintson a menüre, majd a Súgó menüből válassza ki a Hibaelhárítási mód… menüpontot és kattintson az Újraindítás gombra az "Újraindítja a Firefoxot a hibaelhárítási módban?" ablakban.
A Firefox csökkentett mód dialógusban tegyen egy pipát a Minden felhasználói beállítás visszaállítása a Firefox alapértelmezésire és Eszköztárak és vezérlőelemek alaphelyzetbe állítása.
A beállítások érvénybe léptetéséhez kattintson a Változtatások érvényesítése és újraindítás.
Bővítmények hibakeresése
Előfordulhat, hogy a Firefoxhoz lévő bővítmények okozzák a hibát.
Nyissa meg a Kiegészítők ablakot az Eszközök menü Kiegészítők pontjára kattintva.
Kattintson a Kiegészítők ablak tetején látható Bővítmények ikonra.
A listában található bővítmények mindegyikére külön-külön kattintson rá, és kattintson a Letiltás gombra.
Tesztelje le a problémát."
Firefox Profilvezérlő használata [link]
Több Chrome-profil használata [link]
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!