Ismeretlen600 kérdése:
Nem tudok belépni már hónapok óta az ügyfélkapu tarhelyembe.?
Figyelt kérdés
A könyvelőm betud lépni de én nem de csak a számítógépen. Lekell tölteni hozzá valamit vagy mit kezdjek vele?2021. jún. 29. 17:40
11/12 A kérdező kommentje:
Engem telefonról beenged csak telefonon nem nagyon tölti be a tarhelyen lévő dolgokat ezért lenne jó gépről.
2021. jún. 29. 20:47
12/12 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Kérd meg a könyvelőd hogy lépjen ki szabályosan az ügyfélkapuból, ott kiadja azt a lehetőséget is hogy a kaü-ből is kilépjen ( központi azonosítási ügynök ) és akkor neked is sikerül belépned
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!