Ismeretlen600 kérdése:
Nem tudok belépni már hónapok óta az ügyfélkapu tarhelyembe.?
Figyelt kérdés
A könyvelőm betud lépni de én nem de csak a számítógépen. Lekell tölteni hozzá valamit vagy mit kezdjek vele?2021. jún. 29. 17:40
1/12 anonim válasza:
menj be a kormányhivatalba és kérj új jelszót
2/12 anonim válasza:
Ha más be tud lépni a fiókba, nem a jelszóval van gond. Nézd meg másik böngészőben.
3/12 A kérdező kommentje:
Néztem más böngészőn az edgén ott se sikerült belépni. Magába a ügyfél kapuba betudok lépni csak azon belül van a tárhely ugye és ott nem sikerül hiába írom be a jelszót stb sikertelen bejelentkezes
2021. jún. 29. 18:38
4/12 anonim válasza:
Próbáld meg privát módban előtte töröld a cookie-kat van akinek így működött
5/12 A kérdező kommentje:
Mit értünk az alatt hogy privát mód nem vagyok egy számítógep zseni. Új böngészőt szedtem le a Firefoxot itt nincs semmi cookie jelszó sincs elmentve de még igyse sikerül.
2021. jún. 29. 18:58
7/12 A kérdező kommentje:
Így sem megy sajnos
2021. jún. 29. 19:38
8/12 anonim válasza:
Kérdezd meg a könyvelőd hogy ő melyik böngészőből lép be vagy nézd meg hogy ő hogy csinálja akkor neked is sikerülne kell
9/12 A kérdező kommentje:
Hát ugyan úgy csinálja mint én az a dühítő hogy tavasz óta nem tudok belépni eddig mindig sikerült
2021. jún. 29. 20:00
10/12 anonim válasza:
Én a mobillal voltam így hónapokig még az ügyfélkapun sem engedett be csak gépről de mobilról nem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!