Melyik a legjobb ügyfélszolgálati szoftver?
Induló online vállalkozásomhoz szeretnék egy olyan webes support kezelő rendszert, amely az alábbiakat tudja:
-Lehetőleg legyen ingyenes változata is, ha nincs, az sem baj, de akkor legalább ne legyen horror áron és lehessen kipróbálni a vásárlás előtt.
-Több munkatársamnak is lehessen fiókja benne, és az sem baj, ha egyes kategóriákat nem tudok különválasztani, például: Van a csapatban aki grafikai megkeresésekért felel, van aki termék panaszokkal foglalkozik stb. Az nyilván jó lenne, ha az ügyfél kiválaszthatná a webolalam "kapcsolat" menüpontjában hogy milyen típusú a kérdése, és amikor megírja és rányom a "küldés"-re, akkor automatikusan a rendszer annak a munkatársamnak küldené a megkeresést aki az adott területért fele. Viszont ha ez nem megoldható, és minden üzenet "ömlesztve" érkezik, az sem nagy baj, de akkor az egyes megkereséseket lehessen tovább mozgatni ahhoz a munkatársamhoz, aki az adott területért felel.
-Az előny lenne ha lenne mobilappja, de ha legalább értesítéseket tudnának a csapattagok kapni az új megkeresésekről, az már elég.
-Az üzeneteket lehessen formálni, pl képeket beilleszteni, videó linkeket elhelyezni, szövegszíneket módoítani, félkövérré tenni stb. És miután válaszoltunk, úgy jelenjen meg az ügyfélnek is.
-Legyen belső tudástár a munkatársaknak, a leggyakrabban előforduló kérdéseket vihessük fel egy közös listába, amit minden munkatárs lát, és ha ugyanaz a kérdés megismétlődik, akkor könnyedén kereshessenek rá a tudástárban.
-Nagyon jó lenne ha tudnánk az ügyfelek között különbséget tenni. Például lesznek olyan prémium előfizetők, akiknek a leveleire 5 percen belül szeretnék válaszolni, és lesznek olyanok, akiknek 5-6 óra válaszadási idő is elég. Nagyon jó lenne, ha a support rendszerbe be lehetne vinni, hogy melyik ügyfél milyen prioritással rendelkezik, és ha ő ír, akkor pl a neve mellett lenne egy megkülönböztető ikon vagy bármi, amiből a munkatársaim tudnák, hogy neki válaszolni kell minél gyorsabban.
Valószínűleg az utolsó pont a legnehezebb, ezt ti hogyan oldanátok meg? Van olyan support rendszer, aminél a regisztrált tagok között tudok prioritási különbséget tenni?
Előre is köszönöm a válaszaitokat
Köszönöm a válaszotokat!
Még egy kérdés ha megengedtek. Ti hogy oldanátok meg?
Azt tudom, hogy elérhetőek olyan szolgáltatások mint a Jira, Freshdesk, Zendesk és a többi. Viszont szerintetek az megoldható, hogy a honlap különböző részein email formokat helyezek el, mindegyikben más-és más cél e-mail fiókot megadva (például eladas@enhonlapom.hu , elofizetetesprobléme@enhonlapom.hu , reklamacio@enhonlapom.hu stb.) de mindegyik össze lenne kötve a ticket rendszerrel és a ticket rendszeren belül összesítve látnám az e-maileket amik az e-mail formjaimba érkeznek. Elnézést, ha kicsit zavaros volt a kérdésem, remélem érhetően fogalmaztam azért. Ti hogy oldanátok ezt meg? Muszáj elszeparálnom az e-maileket, mert más és más csoportoknak szólnak a honlapon belül.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!