Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Melyik a legjobb ügyfélszolgál...

Melyik a legjobb ügyfélszolgálati szoftver?

Figyelt kérdés

Induló online vállalkozásomhoz szeretnék egy olyan webes support kezelő rendszert, amely az alábbiakat tudja:


-Lehetőleg legyen ingyenes változata is, ha nincs, az sem baj, de akkor legalább ne legyen horror áron és lehessen kipróbálni a vásárlás előtt.


-Több munkatársamnak is lehessen fiókja benne, és az sem baj, ha egyes kategóriákat nem tudok különválasztani, például: Van a csapatban aki grafikai megkeresésekért felel, van aki termék panaszokkal foglalkozik stb. Az nyilván jó lenne, ha az ügyfél kiválaszthatná a webolalam "kapcsolat" menüpontjában hogy milyen típusú a kérdése, és amikor megírja és rányom a "küldés"-re, akkor automatikusan a rendszer annak a munkatársamnak küldené a megkeresést aki az adott területért fele. Viszont ha ez nem megoldható, és minden üzenet "ömlesztve" érkezik, az sem nagy baj, de akkor az egyes megkereséseket lehessen tovább mozgatni ahhoz a munkatársamhoz, aki az adott területért felel.


-Az előny lenne ha lenne mobilappja, de ha legalább értesítéseket tudnának a csapattagok kapni az új megkeresésekről, az már elég.


-Az üzeneteket lehessen formálni, pl képeket beilleszteni, videó linkeket elhelyezni, szövegszíneket módoítani, félkövérré tenni stb. És miután válaszoltunk, úgy jelenjen meg az ügyfélnek is.


-Legyen belső tudástár a munkatársaknak, a leggyakrabban előforduló kérdéseket vihessük fel egy közös listába, amit minden munkatárs lát, és ha ugyanaz a kérdés megismétlődik, akkor könnyedén kereshessenek rá a tudástárban.


-Nagyon jó lenne ha tudnánk az ügyfelek között különbséget tenni. Például lesznek olyan prémium előfizetők, akiknek a leveleire 5 percen belül szeretnék válaszolni, és lesznek olyanok, akiknek 5-6 óra válaszadási idő is elég. Nagyon jó lenne, ha a support rendszerbe be lehetne vinni, hogy melyik ügyfél milyen prioritással rendelkezik, és ha ő ír, akkor pl a neve mellett lenne egy megkülönböztető ikon vagy bármi, amiből a munkatársaim tudnák, hogy neki válaszolni kell minél gyorsabban.


Valószínűleg az utolsó pont a legnehezebb, ezt ti hogyan oldanátok meg? Van olyan support rendszer, aminél a regisztrált tagok között tudok prioritási különbséget tenni?


Előre is köszönöm a válaszaitokat



#e-mail #support ticket rendszer #ügyfélszolgálati online rendszer #wordpress email ticket support #support wordpress website #innovatív ügyfélszolgálat
2021. jún. 28. 13:45
 1/6 anonim ***** válasza:
Jira tudja mindet.
2021. jún. 28. 13:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
ránézésre én is Jira-ra tippelnék, bár ha az ügyfeleknek nem a Jira felületet akarod odadobni, akkor kell még 1 felület ahol a felhasználók rögzítenek és a háttérben jira task jön létre a megfelelő adatokkal, pl a prioritást a jelentés típus és/vagy a felhasználó típusa adja meg
2021. jún. 28. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
#2: Jira tudja azt a felületet is, cégnél is így használjuk :)
2021. jún. 28. 16:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Nagyon szépen köszönöm a válaszokat, kicsit bonyolultnak tűnik az oldal, de mindent megteszek annak érdekében, hogy jó legyen. Az ára is teljesen rendben van, 3 munkatársik ingyenes, utána meg 15 usd, az teljesen jó. :)
2021. jún. 28. 17:50
 5/6 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszotokat!


Még egy kérdés ha megengedtek. Ti hogy oldanátok meg?


Azt tudom, hogy elérhetőek olyan szolgáltatások mint a Jira, Freshdesk, Zendesk és a többi. Viszont szerintetek az megoldható, hogy a honlap különböző részein email formokat helyezek el, mindegyikben más-és más cél e-mail fiókot megadva (például eladas@enhonlapom.hu , elofizetetesprobléme@enhonlapom.hu , reklamacio@enhonlapom.hu stb.) de mindegyik össze lenne kötve a ticket rendszerrel és a ticket rendszeren belül összesítve látnám az e-maileket amik az e-mail formjaimba érkeznek. Elnézést, ha kicsit zavaros volt a kérdésem, remélem érhetően fogalmaztam azért. Ti hogy oldanátok ezt meg? Muszáj elszeparálnom az e-maileket, mert más és más csoportoknak szólnak a honlapon belül.

2021. dec. 1. 18:15
 6/6 anonim ***** válasza:
Szia! Én nem értek ehhez, de ha itt nem kapsz választ és még nem jöttél rá azóta, akkor szerintem a prohardver fórumon tedd fel ezt a kérdést, az kimondottan IT-szakértő fórum és eléggé segítőkészek.
2021. dec. 5. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!