Érheti abból valamilyen nézettségi hátrány egy Facebook oldal egyik, vagy másik posztját, hogyha egyszerre több posztján van fizetett Facebook hirdetés? Hogy érdemes egy ilyen globálisabb dolgot akkor targetálni, ha több hirdető van az oldalon?
Figyelt kérdés
2021. jan. 16. 12:06
1/4 A kérdező kommentje:
Senkinek semmi tippje?
2021. jan. 17. 09:48
2/4 Marketinges Erika válasza:
Elméletben nem, de sok mindentől függ (pl. közzététel ideje, korábbi posztokra adott reakciók mennyisége...), hogy hány emberhez jut el a bejegyzés.
Hogy érted, hogy több hirdető van az oldalon? Nem csak te hirdetsz a saját oldaladon?
3/4 A kérdező kommentje:
2, avagy Marketinges Erika: Nem, nemcsak én (sőt, én egyáltalán nem, sokan mások igen).
2021. febr. 28. 19:55
4/4 Marketinges Erika válasza:
Nem tudom, hogy milyen oldalad lehet - nyilván nem egy "sima" céges oldal, ha többen hirdettek rajta. Esetleg ha megírod itt vagy privátban az oldal nevét, ránézek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!