Mit tudok tenni, ha az Instagram fiókomnál átmenetileg zárolták, de a biztonsági kód többszöri kérésre sem érkezik meg?
Mikor az alkalmazáson keresztül próbálok belépni instagram fiókomba, a következő üzenet jelenik meg, és nem enged belépni:
Ganyús tevékenységet tapasztaltunk az Instagram fiókodnál, így elővogyázatosságból, a fiók védelme érdekében átmenetileg zároltuk azt. Valószínűleg sérült fiókod biztonsága, mert egy olyan webhelyen adtad meg a jelszavadat, amelyet direkt az Instagramhoz hasonlóra terveztek. Az ilyen támadásokat hívjuk adathalászatnak.
A következő néhány lépésben a személyazonosságod megerősítésére kérünk, hogy gondoskodhassunk fiókod biztonságáról és ismét be tudj jelentkezni.
Én nem adtam meg jelszavam sehol máshol. Követtem azokat a bizonyos lépéseket, de az e-mail címemre nm érkezik meg a biztonsági kód, amivel megerősdíthetném személyazonosságom.
Ilyenkor mit tudnél még tenni? Direktben nem tudok nekik írni, nincs support e-mail címük. Az, hogy azt írják, hogy átmenetileg zárolták, ez azt jelenti, h majd feloldják valamikor akkor is, ha nem tudom a személyazonosságom megerősíteni?
Akivel már előfordult ez megköszönöm, ha segít.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!