Mit tudok tenni, ha az Instagram fiókomnál átmenetileg zárolták, de a biztonsági kód többszöri kérésre sem érkezik meg?
Mikor az alkalmazáson keresztül próbálok belépni instagram fiókomba, a következő üzenet jelenik meg, és nem enged belépni:
Ganyús tevékenységet tapasztaltunk az Instagram fiókodnál, így elővogyázatosságból, a fiók védelme érdekében átmenetileg zároltuk azt. Valószínűleg sérült fiókod biztonsága, mert egy olyan webhelyen adtad meg a jelszavadat, amelyet direkt az Instagramhoz hasonlóra terveztek. Az ilyen támadásokat hívjuk adathalászatnak.
A következő néhány lépésben a személyazonosságod megerősítésére kérünk, hogy gondoskodhassunk fiókod biztonságáról és ismét be tudj jelentkezni.
Én nem adtam meg jelszavam sehol máshol. Követtem azokat a bizonyos lépéseket, de az e-mail címemre nm érkezik meg a biztonsági kód, amivel megerősdíthetném személyazonosságom.
Ilyenkor mit tudnél még tenni? Direktben nem tudok nekik írni, nincs support e-mail címük. Az, hogy azt írják, hogy átmenetileg zárolták, ez azt jelenti, h majd feloldják valamikor akkor is, ha nem tudom a személyazonosságom megerősíteni?
Akivel már előfordult ez megköszönöm, ha segít.
Az átmenetileg zárolták, az azt jelenti hogy nem végleg zárolták.
Spam mappában nézted?
Igen, néztem minden mappát, sajnos sehol nincs a kód.
Igen, csak az nem világos, hogy a zárolás feloldásához mindenképp kellene-e ez a biztonsági kód, vagy egy idő után a biztonsági kód nélkül is feloldják? Mert ugye nekem ezzel a biztonsági kóddal van gondom, hogy nem kapom meg e-mailben.
Sziasztok! Nekem is ugyanez lenne a gondom. Pár napja zárolva lett átmenetileg az insta fiókom, de én sem adtam meg sehol a jelszavam, sem a felhasználónevem!
Hiába megyek rá a kód kérésre, nem küld semmit!
Tudnátok segíteni, hogy nektek mennyi idő volt mire helyre állt? Kellett e a kód?
Szia!
Nekem ma volt ilyen jellegű problémám, azt hittem csak valami vicc. Sehol, semmilyen körülmények közt nem adtam meg sehol sem a fiókom jelszavát, még én magam sem tudom fejből, olyan hosszú és bonyolult. Én nekem szerencsére be van kapcsolva a kétfaktoros hitelesítés. Kaptam a telefonszámomra egy kódot, viszont olyan számról érkezett, ami nem tűnt hivatalosnak; ezelőtt mindig volt utána egy üzenet hogy ".. is your code to your Instagram account". Itt nem volt, így kételkedtem. Bepánikoltam, kértem e-mailemre kódot, jött is úgyhogy szerencsére utána helyre állt. Most viszont akárhányszor belépek, egy üzenet vár, hogy korlátoztak bizonyos tevkényeségeket, hogy milyen gyakran csinálhatom őket. Feldob egy 'oszd meg velünk" lehetőséget, ha úgy érzem, tévedés történt de ha rámegyek, csak annyit ír, hogy köszönjük, hogy jeleztem ezt a problémát.
Valamelyest nyugtató, hogy nem csak velem történt ilyen, de fogalmam sincs, ez miért lehet. Mindenesetre igyekszem nem "gyanús" lenni.
Segíteni sajnos nem tudtam, de a tapasztalatom gondoltam megosztom. Próbálgasd, hátha küldi majd, remélem azóta megoldódott.
Azért jó lenne, ha lenne nekik egy e-mail cím, amire lehet jelezni ha ilyen félreértés történik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!