Cisco EPC3208G modemem van, ha minden led világít, mi lehet az oka annak, ha nincs internet?
Elment az internetem. A modemen az első 5 gomb világít. Internet mégsincs. Se a gépen, se a telefonon.
Felhívtuk a szolgáltatót, sima ügyfélszolgálat, rögzítette a hibabejelentést, elvileg 72 órán belül megnézik.
De engem nem hagy nyugodni... Minden lámpa világít, aminek világítania kell. A férjem kihúzta, bedugta, kifújta belőle a nemlétező port. Kiiktatta a routert, hátha azzal van a baj, de nem.
Ha világít az online led, és a link LED is, akkor hogyhogy nincs internet???
Resetelni nem mertem, mivel egy másik típus kézikönyvében azt írták, csak akkor reseteljünk, ha karbantartás során a szolgáltató kéri.
Szóval: ki tudok még próbálni valamit, vagy mindenképpen szervizes téma lesz?





Néha érdemes egyszerűen újra indítani, nem resetelni.
Vagy Érdemes megnyitni a Router admin felületetét, ott a kapcsolatok pontnál látszik , h hol érdemes keresni a hibát. Tehát browser majd az ip cím ami defaultkent 192.168.1.1 szokott lenni, majd login.
Sajnos nagyon sok hiba lehet. Pl volt vihar kapott túl áramot, egyszerűen rossz a hw.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!