Mért nincs meg a garantált internetsebességem?
Sziasztok!
Január óta sebességgondjaim vannak Digi internetben, 1000/300. A garantált sebességet sem értem el. Négyszer cseréltek modemet. A legutóbbi csere után egy hónapig jó volt a net, tegnap éjjel óta megint nem jó. Fel van szerelve egy NMHH hitelesített mérődoboz, ami hardveresen méri a sebességet. Ez minden órában mér egyet a hálózaton. Április 2-án éjjel egykor még hibátlan volt a sebesség. Majd valami miatt kimaradt az éjjel kettő órás mérés, utána éjjel három óta mostanáig egyszer sem értem el a garantált sebességet.
Átmentem a szomszédhoz, nála tökéletes sebességi értékek vannak.
Teljesen tanácstalan vagyok, ötletem sincs már, hogy miért nem megy a net nálam rendesen. Van esetleg ötletek, hogy mi lehet?
Köszönöm!
Én viszont nem vagyok elégedett, mert nem tizenhárom éves gépem van, és nem ezért fizetek.
Kérem, olyanok válaszoljanak, akiknek van ötletük, hogy mitől lehet ez, hogy szomszédnál teljesen jó a net, nálam négyszer lecserélt modemmel sem.
Köszönöm!
Nem neked kell találgatnod! Kihívod a szolgáltatót az adott problémával és bizonyítékokkal, mindennel ami van. Ha nem kapod a kellő sávszélt, kötelesek arányosan visszafizetni az előfizetés egy részét, ugyanakkor mivel arra a sávszélre van szerződésed, biztosítaniuk kell, vagy szerződést bontani, ha ezt nem tudják megtenni.
Neked ezzel nincs semmi gondod, csak felhívni a hibabejelentőt és várni a szerelőket. A hívástól már eleve számítódik az az idő, amíg ugye nincs kellő sávszéled, így ha 1-2 hét (jelen helyzetben), mire kimennek, akkor 1-2 hét díjának egy részét visszakérheted.
Te ne nyúlj semmihez, mert rád fogják, hogy te buzeráltad el!
Ott nem a modemmel lesz a baj, hanem vagy a kábellel, vagy az elosztóval. Volt már nálam is, hogy egy 3-as elosztó kuka volt és ezért volt rossz a net... de nem gyanakodott a szerelő sem arra, csak utolsó megoldásként a folyosói kapcsolószekrényben átdugta más csatlakozóba (lehúzott egy szomszédot és oda) ezután jó lett... így kicserélte azt az elosztót és visszadugott mindenkit a helyére.
Fizettek már vissza pénzt, azzal nincs gond, de nekem nem az kell, hanem hogy menjen rendesen a szolgáltatás, és ne csak egy hónapig.
Sokszor be lett jelentve, sokszor kijöttek, sokszor eszközt cseréltek, még sem megy rendesen. Nyilván bejelentettem megint, csak most már nem látom értelmét, mert láthatólag nem tudnak, vagy nem akarnak mit kezdeni ezzel a dologgal.
Amit írtál, hogy a dobozban kell dugni vagy cserélni, ez már egy előrelépés. De ezt én mindig el is mondom nekik, amikor kijönnek. Mire az a válasz, hogy "Hát az nem lehet, mert akkor másnál sem lenne jó!".
Sebesség:
Digis ONT-vel (valamilyen ZTE), kábelen, hardveresen megfelelő gépen 250/90. Amikor működik, akkor 900/320-as értékeim vannak. Szóval ez így most nagyon nem jó.
Mitől lehet ez? Hangsúlyozom, szomszédomnál teljesen jó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!