Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Internet szolgáltató letiltott...

Zsinga kérdése:

Internet szolgáltató letiltotta a DNS szervert?

Figyelt kérdés
Sziasztok, Angliában élek 1 éve, itt dolgozom is, elég alapvető dolognak tartom, hogy ha van internet (amiért egyébként fizetünk is), akkor ne csak wifiként lehessen használni hanem kábelesen is, hiszen sokkal stabilabb és gyorsabb is, 1 évig semmi gond nem volt ezzel, viszont 2 hete minden embernek 2 ember kivételével megszakították a kábelen keresztüli használatot, indoklást nem kaptunk, és folyamatosan tagadják, amikor próbáljuk arra kérni őket, hogy engedélyezzék újra a portokat, sajnos nem igazán értek ehhez, ezért szeretnék magyarázatot kapni arra, hogy hogyan képesek távolról ezt a lehetőséget megszüntetni számunkra, azzal az indokkal utasítják el a kérésünket, hogy ezen a helyen a vezetékes internet nem támogatott, pedig 2 évig tökéletesen működött, március 5-én pedig egyszerre mintegy 20 embernek legalább aki routerrel, kábelesen használta a netet megszünt az elérhetőség egy délutáni órában. A hálózati diagnosztika azt az üzenetet dobja ki, hogy "Lehetséges, hogy a dns szervereket letiltották" Ez pontosan mit jelent? Semmilyen módszerrel nem lehet kijátszani ezt a dolgot, hogy újra elérhető legyen az internet kábelesen? A wifi harmatgyenge, szakadozik és majdnemhogy használhatatlan, és a jelenlegi munkahelyen mivel a dolgozók bentlakást kapnak más internetszolgáltató sem elérhető.

2020. márc. 13. 21:36
 1/6 anonim ***** válasza:
42%

Állítsd be, hogy a számítógép a google DNS szervereit használja (8.8.8.8).

Az interneten találsz hozzá leírást, hogyan kell.

2020. márc. 13. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Köszi a választ, megcsináltam, most azt az üzenetet kaptam, hogy "Úgy tűnik a beállítások megfelelőek, viszont a dns kiszolgáló nem válaszol"
2020. márc. 13. 23:20
 3/6 anonim ***** válasza:
63%
Nos ha ez nem vált be, akkor azt tudom javasolni, hogy menjetek be rájukborítani az asztalt. Olyan szerződést/csomagot még nem láttam, hogy csak wifi lenne, de kábelen nem. Ennélfogva kötelességük elhárítani a hibát. Ha ténylegesen nem korlátozták, akkor kötelességük kiküldeni egy szerelőt.
2020. márc. 14. 00:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 Derwer ***** válasza:
100%

Nekem ez nem tiszta....

Van egy DSL router/modem kombó?

Azon van 4 LAN port és mostmár csak kettő működik?

Esetleg több routerrel oszottátok tovább?


Pingelni lehet a 8.8.8.8at a nem működő gépekről?

2020. márc. 14. 07:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
A LAN portok minden további nélkül letilthatóak és olyankor nem tudsz mit tenni, csak hogy wifin használod tovább az internetet. Mondjuk ilyen gyakorlatot én még nem láttam, de ha ez így szerepel a szerződésben, akkor...
2020. márc. 14. 17:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
Ahogy az utolsó válaszoló irta, az lehet a helyzet, még a router teljes restarton gondolkodtam (hegyes papirfecnivel egy kis lyukon lévő gombot 10 mp-ig kell megnyomni) az sem segithet?
2020. márc. 15. 12:50

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!