Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Az IKEÁ-nál miért van az, ha...

Az IKEÁ-nál miért van az, ha on-line vásárolok, akkor a személyes átvétel plusz 1500 Ft költség?

Figyelt kérdés

Ilyennel még nem találkoztam. Legalább 100 on-line vásárlást csináltam már különböző boltokban, de a személyes átvétel mindenhol ingyenes.



Másrsétszt van az IKEÁ-nál egy olyan, hogy : 1 évig meggondolhatod magad

365 napig visszaviheted, és visszakapod a termék árát.


Ez csak on-lin esetén érvényes, vagy rendes vásárlásnál is?


És ez lényegében az elállás két hetes meghosszabbítása? Tehát a csomagolást kibonthatom, összeszerelhetem, szétszerelhetem, kipróbálhatom, mint egy rendes elállásnál? akkor is ha nem on-line veszem, hanem ez az IKEÁ-s egy év vonatkozik rá?



2019. okt. 24. 09:31
1 2
 11/13 anonim ***** válasza:
24%

Tehát akkor azt, hogy

"bontott/szerelt/használt állapotban pedig részlegesen fizetik neked vissza az árat"

úgy kell érteni, hogy

bontott/szerelt/használt állapotban pedig esetleg csak részlegesen fizetik neked vissza az árat, de az is lehet, hogy teljes egészében. Oké, köszönöm.

2020. jan. 14. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/13 anonim ***** válasza:

#11/20:20 IKEA:

"Bármilyen IKEA-terméket visszahozhatsz az áruházakba, még akkor is, ha már összeszerelted, amennyiben tiszta, sérülésmentes, működőképes és a higiéniai előírásoknak megfelelő állapotban van. Ha tudod, az eredeti csomagolását is hozd magaddal. Amennyiben a visszahozott termék nem felel meg a fenti követelményeknek, az IKEA áruházak fenntartják maguknak a jogot a visszavásárlás elutasítására, vagy az eredeti vételár IKEA által egyoldalúan meghatározott százalékával csökkentett áron veszik vissza a terméket."

Tehát értelmezem neked: ha koszos és/vagy sérült és/vagy tönkretett állapotban viszed vissza a terméket, úgy az IKEA dönt arról, hogy fizet-e neked bármit.

A valóság abban tér el #6/09:40 állításától, hogy nem a csomagolás sértetlensége, hanem magának az árunak a sértetlensége/állapota határozza meg, hogy teljes- vagy részösszeget vagy semennyit se kap vissza a vásárló. Tehát akár csomagolás nélkül is visszakapjuk a teljes árat, ha megfelelő állapotú a termék. Legfeljebb eladják majd csökkentett áron vagy kiteszik kiállítási tárgynak, de azokat a termékeket, amiket eleve nem csomagoltak - pl. tányérok, poharak stb., akár teljes áron is értékesíthetik.

2020. jan. 15. 10:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/13 anonim válasza:

Egy szó mint száz: "geczikezek" !

Az ilyenek takarodjanak ki az országunkból!!!

Személyes átvételért még pénzt kérni, pofám leszakad!

Seggüket ne nyaljuk ki?

2020. jún. 12. 14:55
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!