Billentyűzet+egér garancia érvényesítése?
Elsősorban javítják, ha lehetséges ez. Viszont mindenek előtt bevizsgálják a terméket, megnézik, hogy rendeltetésszerűen használtad-e azt. Utána jöhet a hiba felderítése, amihez nagy segítség tud lenni a hibajelenség pontos leírása a hibajegyben, így arra azért érdemes figyelni, hogy az ügyintéző pontosan írja le a hibajegyben az esetet. Ezek után értelemszerűen ha tudják, javítják. A csere csak a javítás sikertelensége esetén igényelhető, viszont ez az a pont, ahol heteket/hónapokat lehet elk*rni. Hogy miért? Visszaküldhetik úgy is, hogy látszólag megjavították, de kis idő múlva ugyanaz a hiba előjön, vagy úgy is, hogy papírforma szerint javítva lett, aztán nem is csináltak vele semmit. Azt ha ismételten visszaviszed értelemszerűen megint a javítással jönnek... Persze nem mindig van ez a herce-hurca, van mikor flottul megy a garanciális ügyintézés, de ha játszadoznának így, akkor be kell gorombulni, hogy ugyanmár én ezt cseréltetem és a sikertelen javítási kísérlet után nem kérsz mégegyszer javíttatást.
Nekem őszintén szólva rossz tapasztalataim vannak a garanciális ügyintézéssel, bár ezek mondjuk inkább közvetetten érintettek engem, mintsem közvetlen. Amikor javíttatni kellett bármit, akkor én mindig kihúztam magamat a garanciális ügyintézés alól, mivel netről rendeltem és a 14 napos elállási jogommal élve cseréltettem szépen a cuccot (időn belül természetesen). Most sajnos pont egy értékesebb cuccnál kellett garanciát igénybe vennem és azért rágom a körmeimet, hogy mi lesz a vége, na...
Egyébként magához az ügyintézéshez kell:
- a termék maga
- a papírok, ami a számlát és a garanciajegyet takarja. Ha nem adtak garanciajegyet, akkor érdeklődj az ügyfélszolgálatuknál ezzel kapcsolatban, hogy kell-e garanciajegy, vagy sokkal inkább, hogy hogyan juthatsz hozzá. Bár ha nem is kaptál, akkor azt valószínűleg elektronikusan juttatták el hozzád, amit ki is tudsz nyomtatni és magaddal vinni. Akárhogy is, ha lehetőséged van, vigyél el minden, a vásárláskor kapott papírt, így tutira felkészült leszel és nem kell kétszer visszamenned.
- viheted a termék eredeti dobozát is, biztos ami biztos. Mivel te egér/billentyűzet csomagot vásároltál, ezért tulajdonképpen a papírok magára a csomagra hivatkoznak, viszont attól még a csomag egy része romlott el, így csak az érintett hibás terméket kell visszavinni, a billentyűzet nem kell. Amit még kellhet, azok az egérhez járó tartozékok (ha ilyen van), hátha kérik. Általában akkor kérnek tartozékokat, ha az a hibával összefüggésbe hozható.
Így kb. ennyi, amit el kell vinned. Az eredeti dobozt tudtommal sehol sem kérik, hiszen javításra külön csomagolásban küldik el a terméket. Ma vittem vissza az S9-emet a Telekom-ba (ez az az értékes cucc...) és tőlem csak a telefont, illetve a garanciajegyet kérték el. Én viszont ettől függetlenül vittem magammal dobozt, tartozékot, mindent, ami mondjuk praktikus, mert a dobozba vissza tudod tenni a tartozékokat, így azokat könnyebb hordozni. Az sem elhanyagolható, hogy mondjuk így, ha netán kértek volna tőlem töltőt, mert valahogy összefüggésbe került volna a hibával, akkor át tudtam volna adni azt is.
És amig tart ez a hercehurca addig nincs billentyűzeted sem.
Mennyibe került ez a kombó?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!