Az icentrum mennyire megbízható?
Beírod a gúgliba, hogy icentrum, jobb oldalra kiadja neked a Google-ös és a Facebook-os véleményeket is.
Nekem megbízhatónak tűnik.
Aksit nyugodtan cseréltessetek náluk, de Mac gépet ne.
10 hetet ültek a gépemen, közben olyan kifogásokat mondtak, hogy miért húzódik eddig, mint amiket én találtam ki általános iskolában, amikor nem volt kész a házim.
A 10 hét alatt a következők hangzottak el:
- beteg a kolléga
- nincs bent a kolléga
- tápcserés a gép, várjuk az alkatrészt
- nem tápcserés, alaplapot kell cserélni
- nem jó az új alaplap, várjuk az új-új alaplapot
- kész a géped, de nincs meg a doboza, majd szólunk, ha jöhetsz érte
Megjegyzendő: 10-ből 9-szer én telefonáltam, mert soha az életben nem hívtak vissza. És nem jártam a nyakukra, ők ígérték meg mindig, hogy visszahívnak. Én az ígért visszahívási dátumtól mindig egy nappal később csörögtem rájuk, hogy "visszahívást ígértetek tegnapra, mi a helyzet a géppel?". A legabszurdabb az volt, amikor 5 perc múlva ígérték a visszahívást úgy, hogy akkor már viccelődtem velük, hogy "de tényleg hívjatok, mert fontos lenne tudnom mikor lesz kész a gép".
Miután a gépet megkaptam konstatáltam, hogy a kijelzővédő üveg sarka belülről lepattant. A felszíne tök sík, egyértelműen és láthatóan a belső sarka pattant le. Nyilván ezt baszhatom, nem írt senki jegyzőkönyvet tételesen a gép fizikai állapotáról átadáskor.
A nagyobb baj, hogy a gép 10 percen belül ugyanazt a hibát produkálta.
Amikor ezt jeleztem feléjük - a letört üveggel együtt -, akkor egy minimális "bocsi"-t sem kaptam, csak közölték, hogy "kedden kellene behozni a gépet, garanciában javítjuk". Ilyenkor szerintem a minimum egy ingyen szervizfutár lenne az, amit egy normális cégnek alkalmazni kéne.
Közöltem velük, hogy max. 1 hetet várok az újabb javításra, de a múltat tekintve válaszoljanak: ezt tudják vállalni?
Válasz nem jött.
A gépet bevittem a kért napon, de az illetékes nem volt bent, így - dobpergés - visszahívást ígértek 1-2 órán belül, de még mindenképp aznapra, hogy megbeszéljük mi legyen a géppel.
Voltam olyan balfasz és jóhiszemű, hogy belementem, de talán az előzmények tekintetében már meg sem lepett, hogy ismét nem hívtak vissza.
Itt tart az ügy. Holnap megyek be a gépemért és visszakérem az el nem végzett javítás árát is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!