Coil whine laptopnál? Javítható "házilag"?
Arról a kis zavaró zümmögő, sípoló, recsegő kis idegesítő hangról beszélek, ami elvileg a prociból jön...
Hosszútávon vezethet valamihez? Elég ok ahhoz, hogy a gyártó/forgalmazó kicserélje? Már felvettem a kapcsolatot a forgalmazóval, aki szinte elüldött a gyártóhoz.. Tőlük most várom a visszajelzést.
Egyébként pár napja vásárolt laptopról van szó. 1 hónapig teljesen visszafizetik az árát akár ok nélkül is ha csak meggondolom magam. Viszont én nekem nem kell a pénz vissza, csak egy működő ugyanilyen típusú laptopot szeretnék...
Szóval javítható ez valahogyan? Lehet csak software, és nem pedig hardware hiba?
Coil whine a prociból biztosan nem jön. A jelenséget induktivitások (tekercsek) szokták produkálni.
Ha egy hónapig szó nélkül elállhatsz a vételtől, akkor nem is vitás, hogy vissza kell vinni és kell kérni egy kevésbé idegesító darabot.
A hang az 100%-ban ilyen:
Acer Swift 1-ről van szó, és úgy tudom ebben nincsen semmilyen mozgó alkatrész... Szóval nem hiszem hogy ventinek, merevlemeznek vagy tekercseknek hallanám a hangját. Teljesen hangtalannak kéne lennie, pont úgy mint az előző laptopomnál is volt.
A választ még mindig várom az Acer-től, de szerintetek ki is lehet cseréltetni? Szóval pénzvisszafizetés helyett lehet egy másikat is kérni? Van erre valamilyen jogszabály?
Voltam már hasonló helyzetben, igaz másik cégnél, de ott meg se kérdezték hogy mit akarok. Csak visszakérték a cuccot és küldték a pénzt. Én viszont máshol nem találok ebben az árban ilyen laptopot, az akció meg nem tart örökké.
#4
Vidd vissza és mond el élő szóban hogy cserét szeretnél... vagy ha nem akarsz fölöslegesen caplatni, akkor hívd fel őket telefonon, hogy hogyan állnak a kérdéshez.
Az a probléma, hogy hiába várnád meg a visszavásárlásos időszak lejártát, ha funkcionálisan rendben van, akkor nem fogják sem javítani (azt mondják majd, hogy nem javítható) sem cserélni, mert hibátlanul működik.
#5 Felvettem velük a kapcsolatot, de sajna nem vagyok előrébb.
Az Argos ebay azt mondta vegyem fel a kapcsolatot az Argos-al. Ők azt mondták az Acer-t kérdezzem. Az Acer support meg hülyének nézett hogy nekik egyáltalán semmi közük hozzá, hisz nem is tőlük vettem, hanem az Argos-tól, aki saját garit vállal. Így visszamentem chat-elni az Argos-al, aki kijelentette hogy külön rendszerbe van benne az én vásárlásom, és az Argos ebay-től kell tovább érdeklődnöm..
Ott azt mondták, hogy cserélni ugyan nem tudják, de a pénzt visszaadják. Még a postát is állják.
Szóval inkább visszaküldöm, és veszek valami mást.
Tudna valaki ajánlani egy másik laptopot hasonló árban? Ezt ~100k-ért vettem forintban, de ennyiért sajna máshol nem lehet kapni ugyanezt az Acer Swift 1-et, mert csak náluk volt akciós ez a "gyárilag felújított" termék.
Eddig csak Asus l403-at találtam ami esetleg hasonló tudású, és még árban is belefér..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!