Ha egy márkaszerviz visszautasítja a garanciális javítást, a viszonteladó pedig nem gondoskodik új gépről, akkor mi a legtöbb amit tehetek?
Figyelt kérdés
2017. dec. 26. 21:33
1/5 3 napos mákos lecsó válasza:
Attól függ milyen okkal?
Fogyasztóvédelem.
2/5 pinkpancser válasza:
Márkaszervíz okkal szokta visszautasítani. Ha pedig ott ahol vásároltad nem foglalkoznak vele akkor panaszkönyv, fogyasztóvédelem, esetleg homár.
3/5 A kérdező kommentje:
A laptop kijelzője elvált a tokozattól.
A Dell azt mondja, hogy ilyen esetben nem cserélik a kijelzőt. Gondolom nem gazdaságos nekik fix 60k-t kidobni, inkább kockáztatnak.
2017. dec. 26. 22:38
4/5 A kérdező kommentje:
Illetve hivatalos indokot a miértről nem kaptam. Esetleg arról van valakinek pontosabb információja, hogy hogyan kell levezényelni az egész folyamatot?
Mit tegyek, ha nem jönnek el a békéltetésre?
2017. dec. 26. 22:40
5/5 pinkpancser válasza:
Ha békéletető testülethez fordulsz és nem mennek el az csak jó neked! Ugye akkor nem tudják elmondani az álláspontjukat és nem tudnak megcáfolni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!