Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Szétb***ták a laptopom a C...

Szétb***ták a laptopom a C szervízben (dell márkaszervíz), mit tehetek ilyenkor?

Figyelt kérdés

Bevittem billentyűzet hibával bevizsgálásra, megrendelték az alkatrészt majd elhoztam. A dolog már ott gyanús volt, hogy a házat meg se bontották... Na most a rendszer el sem indult, ami beállítást lehetett átállítottak a BIOS-ban. Mielőtt átvettem kértem, hogy mutassák meg a javítási jegyzőkönyvet, aztán persze jött a mondogatás a levegőbe, hogy méh nem írták meg stb. Na most amióta elhoztam újratelepítettem a rendszerem, hivatalos win 10 home licencelsz, dell oldalról driverek meg minden. Miután felraktam a drivereket egyből BSOD-od dobott (Blue Screen of death) Critical_process_died, Kernel_inpage_error ezekkel. Minden lehetséges dolognál utánajártam ezekkel kapcsolatban de nem találtam még megoldást, annyit sejtek hogy az ssd-vel van baj. Mit tehetek? Gondolom a szervizhez nem tudok menni reklamálni mert elzavarnak, hogy otthon tettem tönkre, fizessem ki a szervizköltséget. Akit érdekelne DELL XPS 15 9550 készülékről van szó.


*mély sóhaj*


2016. szept. 12. 22:20
 1/10 anonim ***** válasza:
100%

Négy lehetőséged van, Kérdező:


- Lenyelni a békát és belenyugodni

- Fogyasztóvédelem

- Békéltető testület

- Bíróság

2016. szept. 12. 22:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
100%
Írj nekik e-mailt, nyugodt hangnemben, hogy javítsák az okozott kárt. Ha kitérnek akkor nyugodtan mondd el az utóbbi 3 lehetőséget nekik, amiket az első válaszoló írt.
2016. szept. 12. 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:

#1 +1

Én arra 99% esélyt adok hogy nem csinálják meg garanciába.

Az én sztorim:

A windowssal volt gond. Asus cm6830 asztali gép. Eredeti volt rajta a windows 8 és lejárt a licensz... Azt mondták nekem a szervizbe hogy én csináltam másik partíciót és ezért ment tönkre a windows és rám akartál sózni a 9,000 ft javítási költséget... Én sajnos nem fordultam egyik szervezethez mivel nem nagy összegről van szó. Tehát az összes szerviz le akkor húzni.

2016. szept. 12. 22:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:
Hát szégyen, hogy ilyen a szakmai munka minősége amiért legomboljkák az embert... Viszont a fogyasztóvédelemnél mennyire lenne gond, hogy pl már nincs meg a számlám? (illetve megvan az valahol de nem hiszem hogy előtudom keríteni) Elég a szervizlap és, hogy én vittem be?
2016. szept. 12. 23:05
 5/10 anonim ***** válasza:

Ha tudod bizonyítani, hogy te vitted be, akkor az SZVSZ elég velős bizonyíték, de én megkeresném a számlát is a helyedben hogy biztosra menjek.

Első menetben visszamennék, közölném velük, hogy szar munkát végeztek, és csinálják meg normálisan, különben fogyasztóvédelem. Ha ez nem elég fenyegető, akkor említsd a bíróságot. Ha ez se, akkor menj is el oda.


Nekem olyan volt, hogy az alaplapot garanciaidőn belül (!!!) nem voltak hajlandóak kicserélni, merthogy szerintük rosszul voltak feltéve a hűtőbordák rá (amiket mellesleg ők raktak fel mikor összeszerelték a gépet). Nekem meg már kellett volna a masina, úgyhogy kissé ingerülten fölvetettem, hogyha így gondolják, semmi gond nincs, nye problemá, elmegyünk bíróságra, és a két ügyvéd majd leyugiózza egymás közt a tárgyalóteremben, csak nehogy véletlen az enyémnek legyen egy jobb csapda-lapja az övékénél...

Na erre már kicserélték.

2016. szept. 12. 23:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 Gugu Gabor ***** válasza:
A szervibe mindenképpen menj reklamálni (lehetőleg normális stílusban mert az is lehet hogy segítenek) a fogyasztóvédelem azt nem fogja elfogadni indoknak hogy "ugyse fognak segíteni"
2016. szept. 12. 23:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:
És mivel tudom garantálni azt, hogy utólagosan nem dobnak oda valamit jegyzőkönyv gyanánt. Készítsek hangfelvételt?
2016. szept. 12. 23:33
 8/10 anonim ***** válasza:
Hangfelvételt nehogy készíts, azért még téged vesznek elő. Hangfelvételt, csak akkor készíthetsz egy beszélgetésről, ha előre bejelented. Egyébként a Dell-el kell felvenni a kapcsolatot, ők vannak a szerviz felett, és hidd el kiemelt érdekük, hogy a felhasználók jó tapasztalatokat szerezzenek a szolgáltatásukkal kapcsolatban, tehát ők mindenképpen segíteni fognak.
2016. szept. 12. 23:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Szerintem nem fognak ezzel szarozni ha már ilyet mondasz, hogy fogyasztóvédelemhez fordulnál. Hangfelvételt hanyagold ha nem egyeznek bele, ha netán bíró elé kerülne, akkor nem biztos, hogy díjazná (csak ha perdöntőnek minősíti).
2016. szept. 12. 23:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 Hominida ***** válasza:

"Hangfelvételt, csak akkor készíthetsz egy beszélgetésről, ha előre bejelented."


Ez tévhit. Az engedély a felhasználásához kell, viszont például rosszhiszeműség bizonyítására egy perben alkalmas lehet.

2016. szept. 13. 00:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!