Miért FPS Droppolnak a játékok?
Ha nagyobb játékkal próbálok játszani (Just Cause 3, GTA 5, Forza Horizon 3) rengetegszer, sokszor szinte játszhatatlanul lemegy az fps pár másodpercre..
MSI Afterburnerrel megnéztem, éés ahogy láttam a hirtelen alacsony fps idejében a
GPU Usage
BUS Usage
Core Clock
Memory Clock
Power
Voltage Limit
Ezek estek le hirtelen nagyon akkor, a no load limit pedig pont fel..
Annyira nem értek ezzekhez, ezért inkább megkérdezem itt hogy mi is okozhatja ezeket :/
A proci 60 fok fölé nem megy, és 80-90%-san van megterhelve játék közben.
Szóval akkor igazából a videókártyának kéne jobb hűtés?
Az a baj, hogy proci limit, felmegy 100%-ra és leb**za az fpst, cserébe nem kék halálozik el a gép.
Első körben egy teljes portalanítás nem ártana a gépnek, illetve a videokártyát szét kéne szedni és újrapasztázni, az még segíthet rajta (de a procinak se ártana).
Kékhalázni terheléstől, úgy, hogy nem melegszik? Ezek relatív új cuccok, te meg már a VGA-t szednéd szét?????????
BESZAROK!!! :D Ennyi butát
Értelmezési bajokkal küzdesz.
Azért nincs kék halál, mert a rendszer megvágja a terhelő programot, cserébe tudja futtatni az op rendszert. Ha hagyná 100%-on pörögni, akkor kihalna alóla az op rendszer, mert már nem tudja azt is számolni, de ez meg ki van védve az op rendszeren belül. Ez okozza az FPS esést.
Emellett a ram is kérdéses, hogy 2x4 vagy 1x8 gb, mert 16GB ramnál már kevésbé lenne problémás a dolog, ott parkoltathatná az adatokat. Itt meg kérdés van neki dual channelje vagy sem, mert az is enyhíthet a problémán.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!