Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Rendeljek az EMAG. HU-ról...

Rendeljek az EMAG. HU-ról vagy ne? Tapasztalatok, vélemények.

Figyelt kérdés
Az EMAG.HU -ról próbálnék venni egy laptopot. Lenne pár kérdésem róla. Azonban a cég egyáltalán nem válaszol a levelekre és a telefont sem veszi fel.

2017. aug. 5. 23:05
1 2
 11/16 anonim válasza:
100%

Nekem hamis parfümöt küldtek és mutogatnak, hogy partnercégen keresztül vettem. Aztán persze az nem elérhető az EMAG meg rámcsapja a telefont...

Ennyit arról, hogy továbbiakban onnan vegyek bármit is!

NEM AJÁNLOTT!

2018. máj. 15. 12:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 anonim ***** válasza:
100%
Semmi esetre sem! Én most néztem egy közel 200 ezres elektromos kerékpárt. 14 colos kerékkel. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, mielőtt bármit vennék látatlanul, és kipróbálatlanul. És mivel gondoltam, hogy az ügyfélszolgálatos nincs képben naprakészen egy ilyen "bonyolult" szerkezet, mint kerékpár adataival, ezért megkértem, hogy járjon utána, és levélben válaszoljon pár kérdésemre, ami nincs a termék adatlapján, nem kell azonnal, Pl. ha kilyukad a kerék, egyáltalán van-e belső gumi, hol veszek hozzá belsőt, és hogy a hátsó nyeregcső lecserélhető-e rugósra stb, az ügyfélszolgálatos, csak hablatyolt, hogy ő csak egy ügyfélszolgálatos, és ő nem tud ilyeneket. Egyáltalán nem tudta kezelni a helyzetet, nem is értem mit keres ott. Mondtam, hogy én meg a vevő vagyok, aki most akar ott hagyni közel 200 ezret. Alig volt képes megjegyezni, hogy mit kérdezek. Szerintem nem is írta fel, bár fel mondattam vele, hogy akkor mire szeretnék választ? de tök hülye volt, ilyet mondott vissza, mi a teendő, hogy ha kitörik a kerék :D Kíváncsiságból tegnap még vártam az e-mailt, de nincs az az isten, amiért ezek után itt vásárolnék!
2019. febr. 14. 09:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/16 anonim válasza:
Mielőtt bárki rendelni szeretne eMag-ról jól olvasson utána!!! 1 db terméket rendeltem tőlük, amit a Magyar Posta csomagszàllítása viszonylag hamar ki is hozott. A doboz, amiben szétszerelve küldék a terméket hosszában volt celluxal 1x leragasztva. Annak kibontását követően a terméket kivettem, majd azt tapasztaltam, hogy az hiànyos, így nem tudom összeszerelni, valamint ezek utàn jobban szemügyre vettem és észleltem, hogy SÉRÜLT, lLEHARCOLT, AZAZ HASZNÁLT!!! Jeleztem feléjük, majd visszaküldtem a szükséges dokumentumok kitöltését és e-mail-on megküldését követően. Jelezték, hogy megkapták és kivizsgàlják a visszafizetés lehetőségét. Azóta semmi! A pénzemet várom!!! Pofàtlan mód még ezek után küldenek e-mailt, hogy értékeljem a boltot. Ezt megtettem, de nem tettèk ki, ezért több alkalommal is küldem az oldalukra véleményt de nem teszik ki. Ezektől többet semmit!
2020. márc. 16. 07:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/16 ohgod válasza:
100%

Rendeltem tőlük egy vezeték nélküli porszívót, amit töltő dokkoló és porzsák szivacs nélkül, karcosan küldtek ki.


Jeleztem azonnal feléjük, hogy nem szükséges újra cserélni, nekem megfelel ha csak a hiányzó részeket leküldik. 4 munkanapra rá 2 soros válasz, hogy inkább küldjem vissza és vegyek újat.


2 percen belül válaszoltam az emailre, hogy miért nem jó a csere, de azóta se válaszoltak rá. Másnap kértem visszaküldést, és cirka másfél hét múlva meg is jelent a futár, hogy elvigye. Azt igérték, hogy jelezni fognak előre, hogy mikor jön a futár, ezért nem volt becsomagolva.


Éghetett a képem, hogy legyen már kedves visszajönni 10 perc múlva, én meg addig összepakolom. Neki is kellemetlen volt, nekem is, csak annak nem, aki hibázott, az Emagosoknak...


A nyomonkövetési szám alapján másnap már ki is vitték a csomagot az emaghoz. 3 munkanappal későbbre írták be a csomag megérkezését... ez volt másfél hete, azóta se kaptam vissza a pénzt.


Ma felhívtam őket, hogy nem számít mikor kapom vissza a pénzt, ma meg kell rendelnem a terméket, különben nem érkezik meg karácsonyig, hisz karácsonyi ajándék lenne. 3! hete rendeltem a terméket, azért örülnék, ha sikerülne még ebben az évben lerendezni.


Mondta a telefonba a hölgy, hogy kollégák még nem sztornózták a számlámat, úgyhogy nem tud segíteni, nem lesz karácsonyi ajándéka édesanyámnak.


Megköszöntem a kedves segítőkészségét és idejöttem leírni nektek.


Döntsd el, hogy neked megéri-e ennyi szenvedés egy olyan cégtől, ahol senki nem tud és nem akar neked segíteni. Se a szervízes, se a telefonos ügyfélszolgálatos, se emailben senki nem oldja meg és vállalja fel a hibájukat...


Apró érdekesség a végére, hogy ezt a Heinner elektromos porszívót eladják a töltő dokkolója és a szivacsa nélkül (ami védené a szívómotort attól hogy az első héten leégjen a nagy kosz szemektől...) és miután több 10-100 ügyfél visszaküldte nekik, ezek hiánya miatt, ők továbbra is árulják anélkül hogy jeleznék hogy ez hiányzik. Sőt, a visszaküldött darabokat felrakják használtan eladni, és azt írják hogy minden alkatrésze megvan. Korrekt cég! Szándékosan átverik az embert.


Utolsó dolog, amit mindenki sejt, de mostmár le is dokumentáltam. Az akciók előtt árat emelnek, és drágábban árulják, mint amikor nincs akciójuk. 25 ezer Ft volt a porszívó pár napja, másnap 40% kedvezményes akcióval 30 ezer! Akció után megint 25 ezer ma.

2020. dec. 17. 12:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/16 anonim válasza:
7-essel nagyjából egyet értek, de ha egy termékről negatív tapasztalatot szeretnél megosztani, azt tűzzel vassal akadályozzák. Ezért nem érdemes ott vásárolni, mert nem lehetsz biztos benne, hogy valójában hányan vannak megelégedve a termékkel..
2021. márc. 17. 14:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/16 dhugo válasza:

PCX, EMAG, MALL, mind a három sz@r. (Jééé!!! Még rimel is!) Nem igazán lehet őket elérni, ha bármi bajod van. Én most rendeltem egy egeret tőlük, amire azt írták, hogy 10.14.-én itt van. Persze Szegedre rendeltem és mivel falusi ingázó vagyok gondoltam, mire végzek a teendőimmel, minden rendben lesz és mehetek a SAMEDAY csomagért. A biztonság kedvéért próbáltam őket elérni reggel 8 órától, hogy ugyan mikorra időzítsem magamat az átvételre, de a kutya sem vette fel, nem hívtak vissza miközben a droid a telefonban azt szajkózta, hogy visszahívnak(erre ráment 52percem).

Természetesen már mentem ki a városból mikor, jön az elcseszett sameday sms, hogy be rakta a szekrénybe az egeremet.(Du. 14-15 között)

Összegezve.

Amiatt, hogy elérhetetlen egy online vásárlási felület telefonon, mivel csak chat-elni lehet velük, szerintem nagyon rossz irány.

Sajnos azt kell mondanom, hogy semmivel sem több, mint a TEMU.

Gagyi holmik nem kínai kézből, hanem románból!

De mivel az ezt olvasók 90%-a tárgy függő, úgyis életben tartja majd a román céget.

okt. 14. 21:02
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!