Rendeljek az EMAG. HU-ról vagy ne? Tapasztalatok, vélemények.
nincs baj az eMAG-gal.
A MALL-hu -tól NE vásárolj. Tapasztalat sajnos, egy nagyon gagyi cseh cég.
Elolvashatod az emberek tapasztalatit az oldallal kapcsolatban a Homár blogon, jó sok bejegyzés van róluk:
Sok sok pénzt ott hagytam már az emagnál, így némileg képben vagyok a dolgokkal.
Ha a termék raktáron van, akkor a szállítás is gyors lesz.
Ha a termék nincs raktáron, akkor lehetnek gondok, ugyanis úgy szállítják le az áraikat, hogy ritkán indítanak nem teljes kamiont, így van amikor várni kell egy készletnyi megérkezéséig egy depóba, ahonnan indítják majd egyben. Ha ezt fogod ki, akkor sajnos akár 2 hétbe is telhet. Ez tényleg idegőrlő tud lenni. Nekem is az volt az első, de rájuk telefonáltam (amit akkor sem vettek fel egyből, csak talán hétköznapi harmadik próbálkozásra), és elmondták, hogy mi van.
Volt szerencsém már garanciáztatni is velük.
Itt két eset van.
Ha ők forgalmazzák, akkor tapasztalatom szerint hamar lezavarják a dolgot.
Ha nem ők forgalmazzák, akkor képesek minden felelősséget áttolni a forgalmazóra, mondjuk ezt jelzik is a honlapon, csak egy kicsit ilyenkor elárvult az ember. DE! Erre az a megoldás, hogy egyből a forgalmazónak írsz, és első lépésben kihagyod az emagot, majd ha esetleg így nem érsz célt, akkor az emagon keresztül csinálod. Úgy vettem észre, hogy szívesen kihagyják az emagot a garanciális ügyintézésből, mivel elég sok papírmunka, és csak az időt húzzák (szerintem még emberhiány is van ráadásul, ami megint csak az ügyintézést bonyolítja). Szóval ha nem ők forgalmazzák, akkor a forgalmazónak írj egyből. Az elérhetőségüket megtalálod az emag oldalán, ha a forgalmazó nevére kattintasz.
De attól még egy email levélre válaszolhatnának. Hát milyen cég ez (azt leszámítva, hogy román)?
Már 5x is elküldtem a levelet, és le se vagyok sarva.
Nem az lenne az érdekük, hogy válaszoljanak? Mert most van egy másik cég ahol bár 20 ezerrel több a laptop, de ott még a telefont is fölveszik, bizony. Még a telefont is. Abszurd!
És ha valami baj lesz a géppel, akkor mi lesz. Majd válaszolnak a levelemre 1 év mulva, talán.
Nem egyedi, az országra jellemző jog van érvényben ebben az esetben, hanem Uniós jog. Miután pedig Románia Uniós tagország, innentől kezdve rá is vonatkozik.
Ez ugyanolyanan, mintha egy német autóra nem vonatkozna, mivel mondjuk Magyarországon rakták össze, vagy mert az USA-ba adták el. De ilyen nincs. Ne hagyd magadat!
Mondom nekem már volt velük jó pár ügyem, és megoldódott minden.
A kérdésekre, általános információra pedig minden cégnél kevesebb ember van, hiszen az értékesítésből élnek, és nem az oktatásból- információ adásból (a lehetséges üzlet vs biztos üzlet elve). Ha bemész egy media markt-ba, ott is ugyanez van, sőt régebben ott még azt is nézték, hogy hány vásárlói kontaktusból, mennyi üzlet sikerült. Ha kicsi volt a szám, akkor repültél, vagy küldtek továbbképzésre.
Mondjuk azért megnézném, hogy tudsz mutatni egy ilyen forgalmú céget, aki egyből válaszol minden felmerülő kérdésedre a szabadság szezon kellős közepén?
Mert én nem sajnos.
Rendeltem mallrol es emagrol is egyikkel se volt eddig baj.
Emaggal 1x elfogyott a keszletuk.. azonkivul semmi.
Én egyszer okostelefont rendeltem az EMAG-tól, de nem működött a készülék.
Venni akartam tőlük laptopot, de az oldal nem engedett kártyával fizetni, aztán az utánvétes fizetést se hagyták, mondván hogy kártyával már fizettem. Felhívtam az ügyfélszolgálatukat, 10 percig várakoztattak, majd amikor ügyintézőhöz kapcsoltak, az ügyintéző rámcsapta a kagylót amikor bemutatkoztam, és ez háromszor megismétlődött (sajnos nem vicc, tényleg megtörtént). Szerintem kerüld el őket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!