Hogyan tudom tesztelni, hogy jó-e a hangkártyám? (Dell laptop)
Pár órával ezelőtt a hangszóróm elkezdett halkan (de hallhatóan) recsegni. Egy restart után a Windows-ban már nem volt hang. "Nincs telepített hangeszköz"
Megpróbáltam újratelepíteni a Realtek HD Audio drivert, de nem segített, restart után ugyanúgy nincsen hang.
Régen, amikor bedugtam a fülest, megkérdezte, hogy ez most füles, headset, mikrofon, vagy micsoda? Mostmár nem kérdez semmit, nem történik semmi ha csatlakoztatok valamit.
Gondolom az USB-s hangszórók, mikrofonok működnének, mert azt nem a hangkártya kezeli.
Próbáltam más OS alatt (Ubuntu), ott sem volt hang.
Nem létezik valami hangkártya teszter program, ami megmondja, hogy jó-e a hangkártyám?
(BIOS-ban nincs letiltva)
Ha pedig rossz, akkor garanciában cserélik?
én megmondom neked: nem jó.
ha van gari, akkor cserélik.
Akkor nem csak én gondoltam így, jó.
Pesten hol van márkaszerviz ahol cserélik?
Vagy ahol vettem (laptop.hu Márvány utca) ott is kicserélik?
Na megoldódott.
Gép kikapcs, akku kivesz, power gombot nyomni 10 mp-ig, akku vissza, bekapcs, és van hang :)
Még nem cseréltetem ki, van 3 év gari rá.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!