Az internetszolgáltatók tényleg úgy állítsák be a hálózatot, hogy ha a modem elromlana, csak az ő szakembereikkel lehet kicseréltetni?
Állítsák? Számtek? Juh bazeg..
Mi lenne ha felhivnad mondjuk a szolgáltatót, hogy mi a helyzet ha a modem meghibásodás vagy bármilyen egyéb okból le szeretnéd cserélni?
Általában az a trend, hogy a szolgáltatók csak a saját eszközeiket (amiknek a fizikai címét nyílvántartják) engedik fel a hálózatra, mert tudják ellenőrizni, monitorozni, és nem kell attól tartaniuk, hogy valami ellenőrizetlen forrásból származó eszköz problémákat okozzon a hálózatukon.
Egyes szolgáltatók kicsit szabadabban kezelik, ebben az esetben a szolgáltató meghatározza az ügyfél által megvásárolható modemek körét, és az új modem csatlakoztatásakor regisztrálják annak fizikai címét. Ezt hívják csupasz ADSL-nek.
A legbiztosabb, ha felhívod szolgáltatót és hibabejelentést teszel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!