Mi a különbség a lehető legjobb teljesítmény, a maximális játékos élmény, és a modellezés és fejlesztéshez szükséges gépek között?
Itt van ez a három kategória benne. Na most. Nem úgy kéne lennie, hogy amelyik a legjobb a játékhoz, az a legjobb fejlesztésekhez is, és annak a legnagyobb a teljesítménye? vagy lehet, hogy amelyik jó fejlesztéshez, az nem jó játékhoz, és fordítva? De mitől függ ez? Mitől függ, hogy valamelyik irodai munkához jó, valamelyik meg játékokra?
Bizonyos szoftveralkalmazásoknál megkövetelnek dupla pontosságú műveleteket pl. szimulációkhoz.
Játéknál meg a legújabb 3D API (DirectX) magasfokú támogatottsága az első számú.
Van egy bizonyos összetettség, ameddig kb. tök mindegy mit használsz - egy alap váz modellt vagy valaminek a házát egy tizen-x éves Pentium 4 gépen is össze lehet rakni, tehát munkaállomás alatt kifejezetten vállalati szférába szánt PC-ket szokás érteni.
Mondjuk éppen ezért amilyen gépeket a Radiumnál lehet kapni, olyat szerintem senki nem vesz munkára, nem tudom hogy gondolták ezt a strici-fehér átlátszó oldallapos megoldást meg sok generációval ezelőtti GPU-t noname táppal. Dell/HP/Fujitsu gépek milliószor életképesebbek ilyen feladatokra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!