Mi a különbség a lehető legjobb teljesítmény, a maximális játékos élmény, és a modellezés és fejlesztéshez szükséges gépek között?
Itt van ez a három kategória benne. Na most. Nem úgy kéne lennie, hogy amelyik a legjobb a játékhoz, az a legjobb fejlesztésekhez is, és annak a legnagyobb a teljesítménye? vagy lehet, hogy amelyik jó fejlesztéshez, az nem jó játékhoz, és fordítva? De mitől függ ez? Mitől függ, hogy valamelyik irodai munkához jó, valamelyik meg játékokra?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Bizonyos szoftveralkalmazásoknál megkövetelnek dupla pontosságú műveleteket pl. szimulációkhoz.
Játéknál meg a legújabb 3D API (DirectX) magasfokú támogatottsága az első számú.
Van egy bizonyos összetettség, ameddig kb. tök mindegy mit használsz - egy alap váz modellt vagy valaminek a házát egy tizen-x éves Pentium 4 gépen is össze lehet rakni, tehát munkaállomás alatt kifejezetten vállalati szférába szánt PC-ket szokás érteni.
Mondjuk éppen ezért amilyen gépeket a Radiumnál lehet kapni, olyat szerintem senki nem vesz munkára, nem tudom hogy gondolták ezt a strici-fehér átlátszó oldallapos megoldást meg sok generációval ezelőtti GPU-t noname táppal. Dell/HP/Fujitsu gépek milliószor életképesebbek ilyen feladatokra.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!