Játékok szempontjából a memória időzítés vagy az órajel fontosabb a memória mennyiség után?
Adott 2 db 4GB-os DRR3 ram modul amit kit-ben vettem.
1600MHz-et, csak CL 11-ben tudja. Viszont 1333MHz-en már CL 9-es. Melyik módban használjam inkább?
Dualban össze adódik az órajel?
Igazából mindkét időzítést és órajelet tudja stabilan. Az Aida64 az nem játék tesztekkel fog szórakozni. Lefuttathanták egy 3D Markot a két beállítással van e és ha igen mekkora a difi, viszont a 3D Mark is, csak egy teszt program. Játékból meg annyiféle van, hogy rengeteg. Nincs külön a játékokra kiterjedő teszt vagy tanulmány erre a neten?
Személyesen mindkét módban kipróbálnám mondjuk 1-1 hétig, és utána valószínűleg 1600MHz-en használnám. (amit itt használok az 1866MHz - CL9)
Szerintem nem fogsz érzékelhető különbséget tapasztalni, de majd kiderül.
A dual-channel mód a memória-sávszélesség kétszerezését jelenti (64bit >> 128bit), nem az órajel duplázást.
A nagyobb memória sávszélességet leginkább bizonyos integrált videokártyák tudják kihasználni, mivel azok a rendszer memóriájából kapnak egy szeletet, így az ilyen módot támogató videokártyáknál tényleg látható a különbség, ezeknél a minél nagyobb frekvencia is ajánlott.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!