Mitől töltenek be lassan a textúrák játékok közben?
Csak a winchesterre tudok gondolni, kb. féléve cseréltem le a winchestert és akkor még normálisan betöltődött a textúra játékokban, most a vinyó ~ 40 napos HD Sentinellel.
Amiket próbáltam:
Crysis 3, Dying Light, Wolfenstein: The New Order
A textúra streamelésre gondolok, hogy előttem töltődik be és akadozik nagyon, eleinte tökéletes volt, hardverváltozás csak videókártya téren volt, de az is nagyobbra (GTX 750 -> GTX 960).
Féléve még tökéletes volt, most mitől lehet ez???
"40 nap az eddig eltelt működési idő"
Mit fogsz akkor összeaggódni ha már 1 éves lesz a konfig?
"4 GB mindegyikhez elegendő"
Mármint, az az ajánlott minimuma, ami nem annyit tesz, hogy annyi az optimális.
Értem én, de nem a kérdéshez fűződik, mint írtam ELMENT 4 GB RAM-mal pár hónapja is, csak most csinálja azt, hogy leszaggat forgolódáskor és sokszor látszik, hogy csak az alacsony textúrák vannak betöltve és a nagy (vagyis a normális kinézetű) később töltődik be.
Ennek az okát keresem, nem azt, hogy mihez nem elég 4 GB RAM!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!