Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Mitől töltenek be lassan a...

Mitől töltenek be lassan a textúrák játékok közben?

Figyelt kérdés

Csak a winchesterre tudok gondolni, kb. féléve cseréltem le a winchestert és akkor még normálisan betöltődött a textúra játékokban, most a vinyó ~ 40 napos HD Sentinellel.


Amiket próbáltam:


Crysis 3, Dying Light, Wolfenstein: The New Order


A textúra streamelésre gondolok, hogy előttem töltődik be és akadozik nagyon, eleinte tökéletes volt, hardverváltozás csak videókártya téren volt, de az is nagyobbra (GTX 750 -> GTX 960).


Féléve még tökéletes volt, most mitől lehet ez???


2016. febr. 9. 22:18
1 2
 11/12 MGéza ***** válasza:

"40 nap az eddig eltelt működési idő"

Mit fogsz akkor összeaggódni ha már 1 éves lesz a konfig?

"4 GB mindegyikhez elegendő"

Mármint, az az ajánlott minimuma, ami nem annyit tesz, hogy annyi az optimális.

2016. febr. 10. 05:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/12 A kérdező kommentje:

Értem én, de nem a kérdéshez fűződik, mint írtam ELMENT 4 GB RAM-mal pár hónapja is, csak most csinálja azt, hogy leszaggat forgolódáskor és sokszor látszik, hogy csak az alacsony textúrák vannak betöltve és a nagy (vagyis a normális kinézetű) később töltődik be.


Ennek az okát keresem, nem azt, hogy mihez nem elég 4 GB RAM!

2016. febr. 11. 04:34
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!