Mitől töltenek be lassan a textúrák játékok közben?
Csak a winchesterre tudok gondolni, kb. féléve cseréltem le a winchestert és akkor még normálisan betöltődött a textúra játékokban, most a vinyó ~ 40 napos HD Sentinellel.
Amiket próbáltam:
Crysis 3, Dying Light, Wolfenstein: The New Order
A textúra streamelésre gondolok, hogy előttem töltődik be és akadozik nagyon, eleinte tökéletes volt, hardverváltozás csak videókártya téren volt, de az is nagyobbra (GTX 750 -> GTX 960).
Féléve még tökéletes volt, most mitől lehet ez???
Phenom II X4 955 Black Edition (3.4 GHz)
4 GB RAM (1066 Mhz)
Western Digital 500 Blue Caviar (16 M)
EVGA GTX 960 SSC (2 GB)
Chieftec 400 W
Ezzel a géppel, mikor 750-esem volt tökéletesen ment, aminek ugyanúgy, mint a 960-nak elég a 400 W
GTX 750:
GTX 960:
Én csak a wichesterre gyanakszom, de azt nem értem magától hogy romolhatott, mikor ugyanezzel a winchesterrel jó volt? megjegyzem, friss most a Windows (1 hetes sincs).
Nem! Ez az eddig eltelt működési idő!
Csak én gyanakszom, hogy a winchestertől függ ez a texture steaming dolog, úgy, mint aki halott a Batman: Arkham Knight-ról, hogy mehanikus lemezeken (HDD) rosszul fut, csak nálam több játék esetében is, és a nem a ramtól, mert amiket feldoroltem a 4 GB mindegyikhez elegendő.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!