Mi ez a nagy DirectX 12 mizéria?
Figyelt kérdés
Mi ez a nagy directx 12 mizéria ez mit takar?Mennyire lesz befolyásolva a játék illetve a hardver piac ? Nekem egy windows 7-em van és egész jól megvagyok vele. engem mint windows 7-es felhasználó mennyire érint?és ha a későbbiekben cserélnék videó kártyát illetve váltanék windows 10-re mikre kéne odafigyelnem ?aki ért hozzá elmagyarázza. Ja és mikor érdemes videó kártyát venni,miért és milyet?2016. jan. 4. 16:06
1/11 anonim válasza:
He egyelőre mindenhez elég a jelenlegi géped és operációs rendszered, akkor dőlj hátra és ne fáraszd magad a közeljövő informatikai történéseivel.
Egy-két év alatt sok minden történhet, ami mindent felülírhat amit jelenleg jótanácsként kapnál.
2/11 A kérdező kommentje:
hát ezaz mivel szeretnék váltani videó kártyát és egy GTY 970-re gondoltam de OP rendszert nem nagyon tehát ez mennyire befojásol engem ?
2016. jan. 4. 16:12
3/11 anonim válasza:
Majd később válik hasznossá amikor lesznek olyan programok/játékok és hardware-ek amik azt képesek lesznek kihasználni,addig meg felesleges ezzel fárasztani magadat.Előre tervezni meg az informatikába nem lehet,Win 10-re meg ráér még váltani míg kiküszöbölik a driver és hardware problémákat,addig is a tesztelők/használok tudják majd mondani róla a véleményeket.
4/11 anonim válasza:
Hiába van DX12-es VGA-d, DX12 csak Win10-en van.
5/11 A kérdező kommentje:
Oké köszönöm !
2016. jan. 4. 16:15
6/11 A kérdező kommentje:
#4 Épp ezért kérdeztem megéri váltani Windows 10-re
2016. jan. 4. 16:16
7/11 anonim válasza:
Vagy várd meg az architektúrás Nvidia-kat,vagy R9 390-t vegyél,ha ennyire a DX12 foglalkoztat.
8/11 anonim válasza:
megéri váltani amúgyis win10-re . sokkal szebb/jobb a kezelőfelülete is szerintem
9/11 anonim válasza:
A directX 12 az elődeihez képest alacsonyabb szintű API vagyis a fejlesztők közvetlenebben tudják programozni a hardvert, csökken az úgynevezett overhead (erőforrás költség) mértéke és például egy idő alatt jóval több rajzolási parancs adható ki a GPU-nak, mint korábban (ezt teszteli a 3DMark egyik kiegészítése, összehasonlítva a DX11, DX12 és a Mantle ilyen irányú képességeit). Korábban is szó volt már arról, hogy a directX sok erőforrást elnyel azzal, hogy a hardveres sokszínűséget elfedi és egyszerűsíti a fejlesztők munkáját. A konzoloknál mivel fix a hardver ott a programozási felületet közel lehet engedni a hardverekhez és magasabb szintű optimalizálással lehet dolgozni vagyis ugyanabból a hardverkörnyezetből több kihozható. Az AMD erre dobta ki a Mantle-t illetve a Khronos (OpenGL és barátai) csoport és megszülte a maga korszakalkotó megoldását a Vulkan-t. Állítólag a DX12 jobban kihasználja a GPU-k képességeit, kevésbé számít a CPU milyensége illetve jobban ki lehet aknázni a többszálú processzorokban rejlő tartalékokat is. Tudtommal a mai GPU-k egyike sem támogatja maradéktalanul az összes DX12 feature-t, de nem tudni, hogy ez végül gyakorlatban mit jelent majd. Én személy szerint nem láttam még kézzelfogható példát arra, hogy valóságban ez mit is jelent, valóban érezhetősen/észrevehetően többet kapunk-e majd ugyanattól a GPU-tól DX12-ben, mint 11-ben. Mindenesetre az irány és az elképzelés jó, gyakorlatban meg meglátjuk, hogy mi lesz pontosan. Amúgy ha rákeresel, akkor elég sok cikket találsz a témában, akár aprólékos részletekig leírva (aminek a laikusok a felét sem értik). Én sem vagyok a dx12 témában naprakész, de majd utána nézegetek vannak-e érdekes fejlemények.
10/11 A kérdező kommentje:
Oké szuperek vagytok egész jól elmagyaráztátok mindenkinek megy a zöld!
2016. jan. 4. 16:37
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!