Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Hp korlátozott jótállás mit...

Hp korlátozott jótállás mit jelent meddig lehet igénybe venni, hova szól?

Figyelt kérdés

2015. jún. 12. 20:40
 1/4 anonim ***** válasza:

A jótállás ideje valahol a garancia papíron megvan adva.

A korlátozott jótállásról:


A. Korlátozott jótállási kötelezettség terjedelme

1 A Hewlett-Packard (HP) garantálja a végfelhasználói vásárlónak, hogy az el"z"ekben meghatározott HPtermékek

anyaga és kivitelezése hibátlan marad a fent megadott id"tartamon belül, amely id"tartam a

beszerzés dátumával veszi kezdetét.

2 Szoftverek esetében a Hewlett-Packard által vállalt korlátozott jótállás csak a programutasítások végrehajtásának

hibáira terjed ki. A HP nem garantálja a termékek megszakítás nélküli vagy hibamentes m2ködését.

3 A HP korlátozott jótállása csak a termék rendeltetésszer2, el"írások szerinti használata során jelentkez"

meghibásodásokra érvényes, nem vonatkozik semmilyen egyéb problémára, melyek többek között az alábbiak

következményeként lépnek fel:

• Helytelen karbantartás vagy módosítás;

• A HP által nem javasolt, illetve nem támogatott szoftver, média, alkatrész vagy tartozék használata; vagy

• A termékjellemz"kben megadott paraméterekt"l eltér"en történ" üzemeltetés.

4 A HP nyomtatói esetében a nem a HP-tól származó festékkazetták vagy újratöltött festékkazetták használata nem

befolyásolja sem a felhasználóval szemben vállalt jótállást, sem az ügyféllel megkötött HP támogatási

szerz"dést. Ha azonban a nyomtató meghibásodása a nem a HP-tól származó, illetve az újratöltött festékkazetta

használatának tulajdonítható, a HP az adott hiba vagy sérülés javításáért a mindenkori munkadíjat és

anyagköltséget számítja fel.

5 Ha a HP a vonatkozó jótállási id"n belül értesül a jótállása alá tartozó bármely termék meghibásodásáról,

a hibás terméket saját belátása szerint megjavítja vagy kicseréli.

6 Ha a javítást vagy a cserét a HP nem tudja elvégezni, a meghibásodásról szóló értesítés megérkezését követ"en

a jótállás hatálya alá tartozó hibás termék vételárát elfogadható id"n belül visszafizeti a vásárlónak.

7 A HP nincs javításra, cserére vagy visszafizetésre kötelezve mindaddig, amíg az ügyfél a hibás terméket vissza

nem küldi a HP-nak.

8 Bármely cseretermék lehet új vagy újszer2 is, amennyiben m2köd"képessége legalább azonos a kicserélt termék

m2köd"képességével.

9 A HP-termékek tartalmazhatnak felújított alkatrészeket, összetev"ket vagy anyagokat, amelyek azonban az újjal

azonos teljesítményt nyújtanak.

10 A HP korlátozott jótállása minden olyan országban és térségben érvényes, ahol a hatálya alá tartozó HPterméket

maga a HP forgalmazza. Kiegészít" garanciális szolgáltatásokra (például helyszíni szervizelésre)

vonatkozó szerz"déseket bármely hivatalos HP szerviz köthet azokban az országokban és térségekben, ahol a

felsorolt HP-termékek forgalmazását a HP vagy egy hivatalos import"r végzi. Az egyes európai országokban és

térségekben elérhet" telefonos támogatás részleteir"l és feltételeir"l a következ" weboldalon olvashat:

[link] Továbbá kérhet felvilágosítást a forgalmazótól, vagy felhívhatja a HP

vev"szolgálatát az e füzetben megadott telefonszámon. A telefonos támogatási szolgáltatás min"ségének

javítása érdekében javasoljuk, hogy rendszeresen látogassa meg weboldalunkat, ahol friss információkat találhat

a szervizszolgáltatásokkal és a szállítással kapcsolatban.

B. A jótállás korlátozásai

A HELYI JOGSZABÁLYOK KERETEIN BELÜL SEM A HP, SEM KÜLSa SZÁLLÍTÓI NEM VÁLLALNAK EGYÉB (KIFEJEZETT

VAGY BELEÉRTETT) JÓTÁLLÁST A HP TERMÉKEIVEL KAPCSOLATBAN, ÉS VISSZAUTASÍTJÁK AZ ELADHATÓSÁGRA,

A KIELÉGÍTa MINaSÉGRE, VALAMINT A SPECIÁLIS CÉLOKRA VALÓ ALKALMASSÁGRA VONATKOZÓ BELEÉRTETT

JÓTÁLLÁST ÉS FELTÉTELEKET.

C. A felel"sség korlátozásai

1 A helyi jogszabályok keretein belül a jelen jótállási nyilatkozatban biztosított jogorvoslati lehet"ségek a vásárló

kizárólagos jogorvoslati lehet"ségei.

2 A HELYI JOGSZABÁLYOK KERETEIN BELÜL – A JELEN NYILATKOZATBAN MEGJELÖLT KÖTELEZETTSÉGEK

KIVÉTELÉVEL – A HP ÉS KÜLSa SZÁLLÍTÓI SEMMILYEN KÖRÜLMÉNYEK KÖZÖTT NEM FELELNEK

A KÖZVETLEN, KÖZVETETT, KÜLÖNLEGES VAGY VÉLETLENSZERd KÁROKÉRT SEM JÓTÁLLÁS,

SEM SZERZaDÉS ESETÉN, MÉG AKKOR SEM, HA A VÁSÁRLÓT ELaZETESEN NEM TÁJÉKOZTATTÁK

EZEN KÁROK BEKÖVETKEZÉSÉNEK LEHETaSÉGÉRaL.

2015. jún. 12. 21:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
köszönöm a részletes tájékoztatást, de mi van akkor ha nekem nincs blokom sem garancia papírom a vásárlás helyéről?
2015. jún. 18. 13:49
 3/4 anonim ***** válasza:
Akkor szívás van, garancia pedig nincs. Vásárlást igazoló blokk vagy számla és a garanciajegy mindenképpen kell. Ha nem tudod igazolni semmivel, hogy ott vetted, akkor a semmire nem tudnak garanciát adni.
2015. jún. 18. 15:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
hiába van meg a hp jótállásos papír?
2015. jún. 18. 16:16

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!