A számítógép minőségétől függ, hogy milyen monitort vegyek?
Az integrált videokártyák is simán működnek fullHD felbontáson, a diszkét kártyák meg pláne...vagyis bátran vehetsz nagyfelbontású monitort több okból is.
1. Mert nagyfelbontáson a 2D alkalmazások is sokkal kényelmesebben futtathatók.
2. Mert ha lesz egy combosabb kártyád, akkor hiányozni fog a nagyobb asztal.
Ne írjatok már baromságot:
1. tök mindegy milyen király nagy felbontású monitorod van, azt bármikor be tudod állítani kisebb felbontásra, így nem fog akadozni.
2. a játékok 99%-nál be lehet állítani külön a felbontást, plusz még egy tucat más grafikai beállítást is, tehát attól még a windows-t használhatod nagyobb felbontáson, ami valószínűleg gyengébb kártyával sem fog akadozni.
3. ha most veszel egy elavult béna monitort, csak azért mert lusta vagy esetleg lentebb venni a felbontást, az itt kapott sok okos tanácsra hallgatva, akkor ha gépet cserélsz majd vehetsz megint egy új monitort, hogy ki tudd használni azt. Totál felesleges pénz kidobás.
Szerintem, ha van rá pénzed, akkor vegyél egy jó monitort, amilyet csak tudsz, így az később is jó lesz, most meg egyszerű beállításokkal is használható ugyanúgy, mintha vennél egy gagyibbat.
#5-ös -igazad van.
de:
játszottál már 22 colos monitoron (aminek a natív felbontása FHD ) 800x600 pixel beállítással? :D Ugye milyen csúnya így a kép? :)
Persze, vissza lehet venni a felbontást egy nagyobb, több pixelt támogató monitoron is és akkor természetesen ugyanannyira fog futni a játék mint előzőleg a kis felbontást tudón. De rettenetesen ronda lesz a kép :D
Ez olyan mint amikor egy 124 centis 4K-s UHD televízión nézed a magyar1 HD adását, öklömnyi pixelek vannak benne :)
Tehát kérdező, vegyél fhd monitort, és ha nem bírja a natív felbontást a géped játssz rajta a mostani gépeddel a mostani beállításokat használva és később vegyél olyan kártyát amin már nem akadozik FHD-ben semmi. Vagy vegyél komplett gépet hozzá ha a proci is kevés. Egy jó dolog van benne, monitort már nem kell venned :)
Lehet újat mondok, de játékokban NEM csak a felbontás csökkentésével lehet a gépigényt csökkenteni haló. De ha vesz kis felbontású monitort és fejleszt, akkor szívni fog.
Amúgy a Battlefiled 4 már talál rá megoldást, hogy kis felbontásban renderelt képet normálisan jelenítse meg nagyobb felbontású kijelzőn, pont az integrált szutykok miatt.
Ezért jó egy 2560-as monitor, mert ha 1280-ban használód nem olyan pixeles, mint ha nem lenne osztható a natív felbontása. ;)
Olyan monitort meg NEM szabad venni, amin csak analóg csatlakozó van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!