Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Mit lehet tenni, ha a szervíz...

Mit lehet tenni, ha a szervíz nem küldi vissza a gépem?

Figyelt kérdés
Másfél hónapja van szervízben az Acer laptopom Brunoban. Pár napja felhívtam őket, hogy mégis mikor van esélyem arra, hogy visszakapjam. Közölték, hogy nincs alkatrész, ne várjam, hogy mostanában érkezik a gép. Mindenképpen szükségem lenne rá, a tanulmányaimhoz és elég sokat utazok, cseregépet nem biztosítottak. Mennyi ideig tarthatja a szervíz ott a gépem? Kihez fordulhatok? Van esélyem rá, hogy visszakapom a pénzem? (A gép fél éves.)
2010. febr. 11. 19:10
 1/7 anonim válasza:
100%
A garanciában benne van hogy mennyi ideig tarthatják ott, ha azontúl tartják visszakérheted a pénzed vagy egy másikat (legalábbis sok esetben így van)
2010. febr. 11. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
És ezt hol találom meg? Mert azt a lapot, amit kaptam vissza kellett küldenem a laptoppal. És nem emlékszem, hogy ilyesmi szerepelt volna benne.
2010. febr. 11. 19:18
 3/7 anonim ***** válasza:
100%

Fogyasztó Védelmi Fórum:

[link] regizz, és írd meg nekik is.

A magyar Fogyasztó Védelmi Törvényben rögzítettek szerint 30 nap után, a meg nem javított (akár alkatrész hiány miatt is) garanciális készülékek, helyett a szervizeknek, kötekességük kiállítani a csereutalványt.

Ha a készüléket a vásárlás helyén adtad le javításra, Ott is bejelentheted, ez-irányú igényedet. Ha nem akarják AZONNAL orvosolni, kérd a Vásárlók Könyvét, és írd bele a panaszodat. Fontos! a dátumot mindenképpen írd rá, ui. a beírás után, egy héten belül, a területileg illetékes Ömkormányzat, Kereskedelmi Osztályának, válaszolnia kell a felvetésedre.

sok sikert! és ne hagyd magad bepalizni, átverni!

2010. febr. 11. 19:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:

Brunoban van a szervíz, ez jelent valami hátrányt?

A harminc nap munkanapot jelent vagy a hétvégék is beleszámítanak? Másik kédés, hogy mikortól számít? 4 nap volt mire felért Brunoba a gép...

2010. febr. 11. 19:32
 5/7 anonim ***** válasza:
100%
Én a helyedben várnék hatvan napot, aztán azonnal követelném az új készüléket, mert a régi szervizelésének az ideje lejárt. Ha nem adnak újat, akkor fenyegesd őket a fogyasztóvédelmisekkel.
2010. febr. 11. 19:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
Olvastam nagyon csúnya dolgokat acer-ékről és tudom, hogy nem túl ijedősek. Ismerősöm ugyanolyan géppel, mint én 3 hónap huzavona után békéltető határozat hatására kapta vissza a pénzét, miután neki először hibásan küldték vissza a gépet, aztán másodszorra nem is akarták visszaküldeni... Várok még egy hetet, aztán reklamálok. A gép nem is kell, csak a pénzem szeretném visszaszerezni, mert nem olcsó gép és ennyiért már kapnék egy működőt is.
2010. febr. 11. 19:37
 7/7 anonim ***** válasza:
Én másfél hónap után már bemennék és rájuk borítanám az asztalt :) Ha valamiért kiadtam sok pénzt az nekem müködjön is rendesen...
2010. febr. 12. 12:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!