Teljesen laikus vagyok, megmondanátok, hogy a lentebbi két processzor közül melyik a jobb és miért?
Figyelt kérdés
Intel Pentium G3240 és AMD Athlon II X4 640
Annyinak utána tudtam nézni, hogy az előbbi még szűk egy éve került forgalomba a másik meg négy éves, de én úgy tudtam, hogy a magok száma is mérvadó a teljesítménynél, felvilágosítana valaki, mert új középszerű pc-t raknék össze és az Intel proc.-t ajánlották.
Asrock H87M alaplap
Intel Pentium G3240 processzor
Sapphire R9 270 2GB DDR5 OC Dual-X 11220-00-20G videokártya
Chieftec CTG-500-80PB OEM táp
4Gb DDR3-as memória
Ebbe a konfigba megfelel egy kétmagos proci?
Köszönöm a válaszokat
2015. jan. 4. 12:39
11/17 anonim válasza:
AMD háza táján pedig fx-6300 van ennyiért, ami még így 3 évvel a megjelenés óta is jobb, mint az i3-ak.
12/17 Közveszélyes Kontár válasza:
#8 860K val sincs elöréb föleg i3 hoz képest most rosz árban is van 860..., ha nem fejlesztenéd egy ideig i3 de ezt már irtuk arba is befer
13/17 Közveszélyes Kontár válasza:
Nemtudom meg e érné fx63oo föleg sporolós lapban netán gyengéb gépházban hoszabtávon...
14/17 anonim válasza:
Kétmagos procit én már nem vennék. Már a normális mobiltelefonok is négymagosak. Ez pár év múlva archaikusnak fog tűnni. Hiába jó az egyszálas teljesítménye egy kétmagos procinak, a 4 magra kitalált játékoknál nem tud egyenletesen dolgozni, ami akkor is zavaró lehet ha magas az FPS.
15/17 A kérdező kommentje:
Intel Core i3 4130 vs AMD FX 6300 ?
Melyiket javasoljátok? Akkor nem ajánlatosabb az AMD az alacsonyabb FPS miatt? HD tartalom megjelenítéséhez jobb az utóbbi nem?
2015. jan. 4. 18:08
17/17 anonim válasza:
Az FX-6300 jól passzol egy R9 280X-hez is, ennél már az R9 270-es kártyád lesz a szűk keresztmetszet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu