Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Egy Sapphire R9 270 Dual-X...

Egy Sapphire R9 270 Dual-X elég lesz szerintetek a GTA v-höz 1680x1050-es felbontáson?

Figyelt kérdés
Ha az a cél, hogy a GTA v Menjen élvezhetően akkor elég ez a kártya egy 1680x1050-es monitorra? Nyilván nem ismerhető eddig a gépigény így csak találgatni lehet, de érdekelne ki mit gondol a témáról. Köszi.a válaszokat!

2014. szept. 6. 22:56
 1/6 anonim ***** válasza:
Illene, de a negyedik rész után nem bocsátkoznék előzetes jóslatokba.
2014. szept. 6. 23:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Tudtommal azt a 'portoló' brigádot kipenderítették. Remélhetőleg normális portolást kapunk és nem kell egy 295x2 a 30+ fpsért...
2014. szept. 7. 00:12
 3/6 anonim ***** válasza:
Biztos, hogy elég lesz ez 100%, csak nem biztos, hogy a legmagasabb részletességgel. Azért írom ezt, mert nézz meg egy új konzol generációs trailert a GTA V-ről és nagyon brutálisan fog kinézni. Nem azért lesz szerintem nagy a gépigénye, mert rossz lesz a port, hanem azért, mert tuningolt grafikája lesz, szóval nem az Xbox 360 + PS3 portot fogjuk megkapni, hanem az Xbox One és PS4 portot. De azért menni fog, csak mondom, hogy tuti nem max.-on.
2014. szept. 7. 00:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Hát mikor kijöttek a next gen konzolok abból a költségvetésből összeraktak egy pc-t ami jobb fps-eket produkált mint a konzolok. Attól a géptől az enyém jóval erősebb ergo a portolás minőségén függ mivel erőben tuti van ott mint egy Xbox One vagy PS4. Csak, hát ez a jövő zenéje :) Tény, hogy részletesebb grafika+nagyobb forgalom komolyabb kidolgozottság, de reménykedem, hogy nem cseszik el mint a Dead Rising 3 vagy Ryse ijesztő gépigénye... Bár a Ryse gépigényét moderálták már mert irrealisztikus elvárások voltak az elsőnek megjelent cikkekben. ( egyik játék sem érdekel csak most ezek a legfrissebb címek melyeknek ismert a gépigényük)
2014. szept. 7. 00:46
 5/6 anonim ***** válasza:
100%

Szerintem futni fog, de messze nem max grafikán. Ha pedig olyan csapnivalóan lesz optimalizálva, mint a 4, akkor még rosszabb lesz a helyzet, de alighanem ez már nem fog fennállni...

Sosem szabad abból kiindulni, hogy egy PC nyers erőben lenyom egy konzolt, ugyanis utóbbinál hatalmas előnyt jelent a fix hardver. Segítségével pontosan be tudják lőni a fejlesztők a célrendszer teljesítményét, pontos tulajdonságait, illetve ami jóval fontosabb, alacsony szinten tudnak optimalizálni. Ez PC-nél egyelőre lehetetlen, DX12 megjelenése odébb van, Mantle-t pedig csak a GCN Radeonok támogatják, nem igazán érdemes rá építeni. Ráadásul új konzolok egységes címteret használnak, így bizonyos műveletek jóval hatékonyabban hajthatók végre, mint akár a legbikább PC-vel. PC-n csak Kaveri APU-k képesek erre, de ugye erre szintén nem lehet építeni.

2014. szept. 7. 01:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Utolsónál a pont!
2014. szept. 7. 01:49
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!