Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » ASUS R7 260X-DC2OC-2GD5....

ASUS R7 260X-DC2OC-2GD5. Használhatatlan, hibás, garanciára visszaküldtem, na de mi legyen ezután? (részletek lent)

Figyelt kérdés

Ez a kártya gyakorlatilag semmit nem ér, egy használhatatlan hibás cucc, lehetetlen vele bármit is csinálni, irtó gyakran lefagy, netezés, játék, bármi közben, fekete kockák jelennek meg és villognak a képernyőn, lefagyasztja az egész gépet, csak újraindítás segít, majd minden kezdődik elölről.


Tele van az internet a véleményekkel, amik maximálisan tükrözik, hogy nem a gép más részeivel van a baj, hanem ezzel a videokártyával. Itt csak a kommenteket kell végignézegetni (aki tud angolul) [link]


Elegem lett belőle, visszaküldtem a webáruházba ahol vettem, 3 év garancia van rá, csináljanak vele, amit akarnak, de nekem egy olyan kártya kell, amivel tudom normálisan használni a gépet és játszani 10 másodperces lefagyás nélkül. Vissza is írtak, hogy ők bevizsgáltatják a forgalmazó szervizével, és az ő döntésük irányadó, magyarul ők majd megmondják a tutit, vagyis ha ők azt mondják hogy szerintük nem hibás, (mert pl gyárilag ilyen már bocs trágya és ez úgymond jó) akkor a paraszt csak hallgasson.

Persze eddig még nem volt semmi én nem feltételezek semmit, ne essék félreértés, de már lassan 15 napja küldtem el (úgy hogy másnapra ott kellett hogy legyen), azt írták hogy max 2 hét és "megjön az eredmény", de még mindig hallgatnak.. Nem tudom, mi lesz, mert mondjuk tegyük fel, hogy ők majd rászánják magukat hogy na jó, érvényesítsük a garanciát, és teszem azt küldenek egy másikat. Csakhogy nekem ez édeskevés lesz, mert biztos vagyok benne hogy ennek a típusnak az összes legyártott darabja közel egyenlő a 0-val. (nem úgy értem, abszolút jó kis kártya amikor működik) Persze, ha ez lesz, akkor mondom hogy ok, küldjenek újat, de ha az is betojik akkor mi van?

Mondjam nekik, hogy akkor adják vissza a vételárat vagy pedig cserélhessem egy másik típusra? Nem megy ez ilyen könnyen szerintem, de lehet helyfüggő.


Bocs, hogy kicsit bunkó vagyok vagy nem tudom, de nagyon bosszant, hogy most alig tudok mit csinálni, netes vásárlás nem olyan, mintha rendesen megvennéd egy áruházban "fizikailag". Én nem feltételezek a boltról semmi rosszat, abszolút normálisnak tűnnek az írásaik alapján, meg a vélemények alapján, csak ha nem úgy alakulnak a dolgok, akkor szeretném tudni mit csináljak, mert szégyen nem szégyen, nem állok most úgy, hogy zsebből vegyek egy másikat. Ha már vettem egy kártyát akkor 40k-ért, akkor az a 40k ne kidobott pénz legyen, remélem, értitek.


Tanácsokat, véleményeket, bármit írhattok, és előre is köszi..



2014. júl. 24. 11:54
 1/3 A kérdező kommentje:
Megjegyzem az oldalnál amit linkeltem lejjebb van egy Review fül, arra menjetek rá. Vagy az értékelés mellett az (55)-re.
2014. júl. 24. 11:57
 2/3 anonim ***** válasza:

Szerintem a legbiztosabb az lenne, ha a webáruháznak is feltennéd ezeket a kérdéseket...


Az, hogy a pénzt visszaadják-e esetleg vagy kapsz másmilyet helyette, például csak az ő jófejségüktől függ szerintem.

2014. júl. 24. 12:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Jó, fel fogom tenni majd nekik. Köszi! :)
2014. júl. 24. 12:17

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!