HP gyártó ellen ilyenkor mit tehetek?
HP 250 G2 típusú gépemet március végén vásároltam 110.000ftért, pont 3 hétre rá elromlott, sehogy sem akart bekapcsolni. Hívtam a szervízt 5 nappal később kijöttek érte,hogy beviszik hét elejére hozzák(csütörtökön mondták) azóta információm csak úgy van róla, hogy én hívogatom őket mert ők annyira nem képesek, hogy szóljanak hogy ne várjam már mert még nem viszik.. első telefonálásnál azt mondták alkatrészt rendeltek hozzá.oké, másfél héttel később telefonáltam megint (ekkor volt pont 3hete, hogy elvitték) ekkor közölték, hogy alaplap hibás,kicserélték de így sem működik újrateszik a gépet majd viszik persze stb..
De mi van ha én új laptopot szeretnék helyette? Illetve a bunkóságukért szeretnék panaszt tenni. Kinél tehetem meg? Mire számíthatok? A futár fiú is bunkó volt, csak a laptopot és a kábelt vitte el, kínálgattam neki a gyári dobozt, hogy ne karcolódjon meg erre visszautasította. Illetve ha összekarcolják mit tehetek majd? (még fólia volt a sérülékenyebb részeken)
Ismerősömnek garanciás laptopját szervízelték (nem ez a gyártó) egy hónap után kapta vissza annak ellenében ha fizet 15.000ft-ot, én is számíthatok arra, hogy fizetnem kell majd?
HP-vel ilyet nem tapasztaltam, de hát változnak az idők. (meg persze az üzleti szériáknak teljesen más a szervizelése)
A Fogyasztóvédelemhez fordulhatsz tanácsért:
Fogyasztóvédelmi Hatóság: [link]
Fogyasztóvédelmi Civil Szervezet: [link]
Fogyasztóvédelmi Egyesület: [link]
Fogyasztóvédelmi Fórum: [link]
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!