Vissza szeretném küldeni a hibás Seagate HDD-met garanciára, ezzel kapcsolatban tudnátok egy kicsit segíteni?
Szóval vettem egy Seagate 3 TB-os vinyót, és kiderült, hogy gyári hibás, mivel teszteltem már más gépekben is ismerőseim körében és nekik se jó, a probléma, hogy nem pörög fel, nem indul el, minden normálisan van csatlakoztatva, ettől függetlenül nem működik.
Szóval mivel van rá garancia 2016 márciusáig (a Seagate oldalán néztem meg) ezért úgy gondoltam, hogy visszaküldöm nekik hogy kicseréljék. Ezzel kapcsolatban lenne olyan kérdésem, hogy ott a nemzetközi oldalon megadom az adataimat, kitöltöm amit ki kell, kiválasztom hova küldöm (mondjuk Hollandiába), ezután ugye elküldöm maga a vinyót, és valamikor majd küldenek egy működő példányt? És még azt is szeretném tudni, hogy meg kell adni a telefonszámomat, ezzel csak az a gondom, hogy nem igazán tudok angolul, mármint olvasni meg ilyenek elég jól megy de szóban nem vagyok jó, ezért nem hiszem hogy különösebben szót tudnék velük érteni telefonon. Szóval alapesetben felhívnak vagy csak intézik a dolgukat?
Köszönöm a segítséget!
Garancia levelet kaptál hozzá?
Ha igen, ott fel vannak sorolva azok a szervizek, ahova viheted.
Ha nem, akkor fújhatod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!