Ha megszerelik a szám. Gépem erre 5 nap múlva be se indul, azért jogos, hogy megint nekem kell javítást fizetni?
mellesleg amikor visszakaptam a csatlakozók nem is működtek, mint azelőtt, azt ők rontották el, de beletörődve áttértem, hogy egy csatlakozót használok (amibe bedugjuk a pendriwot, billentyűt, egeret.)
eddig is ez volt a baja, egyszer ho9gy sípol, másszor, hogy be sem lehet kapcsolni, nem hogy a windows nem tölt be, még a billentyű sem világít, hogy áram alatt lenne, csak a gépházban hallom, hogy erőlködik valami.
és eddig is, amit szereltek rajta, az egy ventilátor volt, ami 2000 Ft, utána srófoltak még az áron,k hogy videokártyát cseréltek alapon.
szóval nekem sokba került ez az egész, és HASZNÁLHATATLAN a gép.
jogos, hogy MEGINT nekem kell fizetni?
ha tényleg profi szervízről van szó, akkor nem engedheti meg magának azt a blamázst, hogy nem csinálja meg ingyen.
Vagyis a válaszom igen, meg kell javítsák garanciálisan.
A leírásod alapján a hibát nem szüntették meg, ergó te csak úgy fizettél nekik valamiért. Vidd vissza, ha nagyon vakaróznak, akkor említsd meg a fogyasztóvédelmet!
Amúgy a hiba akár a tápból is eredhet, nem biztos, hogy ventilátor probléma.
amúgy így vittemn be a gépet, pont ahogy utolsó írta, hogy "sokan tippelnek arra, hogy a táppal van baj"
persze számlát nem kaptam, se blokkot, semmit, a fogy.véd. kizárva :(
csak eleve az sem esett már jól, hogy amikor szólétam,k hogy elcseszték a csatlakozóim, vetettek velem egy új egeret, közben meg a csatl-val van baj most is, szóval már ott lehúztek, csak lenyeltem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!