Irodai használatra érdemes MAC-et venni?
Januárban nyíló üzletembe szeretnék egy Macbook-ot vagy egy iMac-et venni. Mivel az üzlet a prémium minőség jegyében lesz kialakítva, emiatt gondoltam Apple termékre.
Windows-os lévén eléggé ehhez a környezethez vagyok szokva, és nem tudom, mennyire látja el ugyanezeket a feladatokat egy Mac?!
Leginkább Office fájlok, pdf fájlok, email-ek olvasása, és természetesen internezetés töltik ki a munka nagy részét.
Sok nyomtatás, scannelés, és képszerkesztés!
Szerkesztő és tervező programokat is használnom kell elég sűrűn, szóval ez is egy kitétel.
Mivel még nincs tapasztalatom az Apple ilyen típusú termékeivel, így a segítségeteket kérném, hogy érdemes-e átállnom, vagy maradjak a biztosnál, és használjam továbbra is a Windows-t?
Esetleg ha tudtok linkelni videokat, ahol bemutatják, hogyan dolgoznak egy MAC-el, hogyan lát el hagyományos windows-os feladatokat, vagy mivel tudja ezeket a dolgokat esetleg még jobban is, mint egy Windows-os gép, az is sokat segítene!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!