Vettem egy alaplapot, de sajna gyári hibás, visszavittem és a kisker hetek óta ráült. Mit tudok csinálni?
Mivel 72 órán belül vannak, és a termék hibás, azonnal cserélniük kell a hiba beazonosítása után. Ha 72 órán kívül esett volna, ahogy visszavitted, akkor is 15 napjuk van javítani vagy cserélni.
Ne hagyd magad hülyére venni, visszamész és megmondod, hogy vagy azonnal adnak egy másikat, vagy kéred vissza a pénzedet, mert nincsenek alkupozícióban.
Nem, napról beszélünk.
Azonnali csere vagy elállás az üzlettől, ez a két lehetőségük van. Ha nincs nekik ilyen raktáron, levásárlás vagy másik ugyanilyen paraméterekkel rendelkező termék vagy a pénz visszaadása, ez a 3 lehetőségük van, de azonnal, nincs joga megvárni, hogy a gyártó cserélje garanciában, azt majd ő elintézi.
Egy kicsit fenyegesd meg őket a fogyasztóvédelemmel, hátha készségesebbek lesznek.
Sok sikert.
Üdv.
Nincs ilyen jogszabály, ez baromság.
A 49/2003 GKM számú rendelet 4. § (2) bekezdése rendelkezik erről.
A 151/2003-as Kormányrendelet 7. §-a különleges lehetőséget biztosít a fogyasztó számára, amennyiben kimondja, hogy abban az esetben, ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól, illetve az üzembe helyezéstől számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, akkor a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. szerint figyelembe vehető aránytalan többletköltségre (ld. 2. fejezet), hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!