Mit írjak vissza nekik? Fontos!
Szóval. Garanciába beadtam a hibás terméket, és ezt küldték e-mailben:
Megérkezett hozzánk a ..... típusú merevlemez.
Sajnos már a normál garancia keretein belül nem tudjuk kezelni,
mert a készülék egyik sarka sérült, meg van ütve (fotó mellékletben).
Ezen okok miatt csak feltételes ügyintézéssel tudjuk a
terméket átvenni, erről egy tájékoztatást az alábbiakban olvashat.
Amennyiben Önnek ez elfogadható, kérjük írásban erősítse meg ezt.
Ellenkező esetben kérésére a terméket jelen állapotában visszaküldjük
Önnek. Annyit tudunk még biztosítani, hogy ha a disztribútor a sérülés
ellenére normál garanciában kezeli a terméket, akkor mi is 15 napon
belül kicseréljük vagy javíttatjuk Önnek. Megértését köszönjük.
Most ez a mondat kötött le: "Annyit tudunk még biztosítani, hogy ha a disztribútor a sérülés
ellenére normál garanciában kezeli a terméket, akkor mi is 15 napon
belül kicseréljük vagy javíttatjuk Önnek." Ez most itt mit takar? Itt kicserélik 15 napon belül? Vagy ezt választhatom még egyáltalán? És ha igen, akkor mit írjak vissza? Hogy a disztribútoros izét csináljátok? XD
2 választási lehetőség van:
1. visszaküldik
2. feltételes ügyintézés,nem tudom mi de van rá esély hogy javítják
szerintem a 2-est kellene választani
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!