Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Amd A10 vs. Ps4?

Anti paladin kérdése:

Amd A10 vs. Ps4?

Figyelt kérdés

Grafikai teljesítményben vajon hol helyezkedhetnek el egymáshoz képest? Tudom, hogy még nem jött ki teszt a ps4-ről de a felépítése már ismert.


Esetleg valami forrást kérhetnék egy teljesítménybeli összevetéshez?



2013. márc. 31. 22:57
 1/8 anonim ***** válasza:
19%
A PS4en Unreal Engine 4 es játékok is futni fognak! :) Sok VGA is kevés lesz azokhoz nem hogy APU! :)
2013. márc. 31. 23:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
69%

A PS4-es APU IGP-je jobb, GCN-re épül, kb 7850 szinten van.

Csak mivel ott könnyebben érik el a hardvert mint PC-n, ezért sokkal jobban fognak menni rajta a rá írt játékok mint PC-n egy 7850-nel.

2013. márc. 31. 23:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:

Köszönöm. Kb. én is így gondolom de egy kretén ismerősöm szerint az unreal4 engine pont olyan lesz A10-en mint ps4-en. :D

Reméltem hátha valaki tud olyan megközelítést amivel meg tudom értetni vele mennyire nincs igaza. A hardver különbség elemzése nem hatott rá. :D


De akkor hagyom, hadd essen majd pofára.

2013. márc. 31. 23:13
 4/8 anonim ***** válasza:
27%

"Sok VGA is kevés lesz azokhoz nem hogy APU! :)"

A PS4-be mégis mi lesz? APU amihez PC-n először legközelebb a kaveri fog majd állni. Amúgy is meg kéne már érteni az integrációt meg úgy egészében a jövőbeli elképzelést...


Azt szabad megkérdeznem, hogy ismerősöd ezt mire is alapozza?

Milyen megközelítésre gondoltál? Ez már maga elég sokat elmond:

"Csak mivel ott könnyebben érik el a hardvert mint PC-n"

2013. márc. 31. 23:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:

Ezekre alapozza, idézem:


"Mert úgy optimalizálták a fény és felületi eljárásokat, hogy még kevesebb erőforrást használjon fel

A modell deformálásának módosítását is optimalizálták

Ami még kérdéses és nem tudom, hogy hogy állnak vele, az a blur és post process

az biztos, hogy a fény/tükröződés/fényvisszaverési eljárásokat jóval kevesebb idő alatt fogja számolni

Azért lesz tabletre, phone-ra, és pc-re, és konzolra is alkalmazható ugyanolyan formában"


És milyen megközelítésre gondoltam? Passz, ha lenne épkézláb ötletem azokon kívül amikkel próbálkoztam, akkor ez a kérdés meg sem született volna. :)

2013. márc. 31. 23:50
 6/8 A kérdező kommentje:
Lemaradt: a vita kimondottan az Unreal engine 4-ről szólt, hogy ami ps4-en fut x grafikán az pont úgy fog futni az A10-en x grafikán és nem kell butítani y-ra hogy egyáltalán megröccenjen.
2013. márc. 31. 23:52
 7/8 anonim ***** válasza:

Ezt olvasva így elég érdekes, de ahogy elnézem nem csak nekem lóg ki a lóláb :D

Azt nem értem még ha az ő gondolat menetén is indulunk el, hogy erőforrás kímélő lesz(ennyi infó mióta van az új motorról?), ezek szerint(utolsó idézett mondat) hardvertől független azonos sebességet hozna. Na ez kb az a kategória hogy majd ha piros hó esik :)

2013. márc. 31. 23:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 BM-Striker ***** válasza:

Nem lehet a kettőt összehasonlítani.



PS4 8 jaguar mag + erős gpu, +gddr5

A10 2 Piledriver modul + low end gpu +ddr3


A Jaguar magok a Brazos utódai éa elsősorban kis fogyastású gépekbe vannak szánva, míg a Pllredriver modulok, teljesítményorientáltak.

2013. ápr. 1. 00:15
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!