Mi a különbség a játékokban a Direct x10 és Directx11-nek miben és miért lesznek élvezhetőbbek ha Directx11-ben játszom?










Ezt szerintem halandó user nyelvén nem lehet leírni, mivel a DirectX verziók közötti egyik fő különbség bizonyos dolgok számításainak egyszerűsítése vagy tömeges elvégzésének párhuzamosítása. Most ezek jó része látványban nem mutatkozni meg, mint pl. egy Bumpmap a DX8-ban vagy egy HRD fényszámítás a DX9-ben, stb. Egyetlen általam próbált DX11 játékban (Deus Ex) a modellek 3D részletessége nőtt a tízszeresére, ami mondjuk nem mindenhol vehető észre.
A wiki szócikk meg elég vicces, mivel nem a DirectX 10-11 nem támogatja az XP-t, hanem az XP nem támogat WDDM-et hiszen csak egy tuningolt Windows 2000 ...





"a DirectX verziók közötti egyik fő különbség bizonyos dolgok számításainak egyszerűsítése vagy tömeges elvégzésének párhuzamosítása."
Én nem vagyok szakértő, szóval inkább csak kérdés, de ez nem a hardverben dől el? Vagy a verziók tulajdonképpen a hardver fejlődést követik?
:)





Ez egy jó kis cikknek tűnik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!