Vásároltam ma a TESCO-ba egy egeret de nem tetszik vissza veszik? Részletek lent
Alapból csak a HIBÁS terméket kötelesek visszavenni. Azért mert nem tetszik a színe vagy neked kényelmetlen azért nem kell hogy visszavegyék, ezért ne nagyon hangoskodj.
Jobb megoldás ha udvarias leszel és finom és ha szerencséd van és jó fejek akkor engedik levásárolni és akkor nem jártál rosszul...
Ha vissza tudod csomagolni úgy, hogy ne látszódjón, hogy már volt használva, és még mindene megvan, akkor ha az ügyfélszolgálaton udvariasan köszönsz, és szépen elmondod, hogy direkt nem olcsó egeret vettél, mert neked jó egér kell, meg sokat használod, stb. de nagyon kényelmetlen.
Ez után kérdezd meg, hogy le lehtne-e vásárolni az árát másikra.
Ez után pedig azt, hogyha esetleg nem találsz másik megfelelőt, akkor mi lesz? Megoldható-e, hogy visszakapd az árát?
Legyél végig nagyon udvarias, ne kötözködj, ne ellenkezz.
Ha mégis azt mondanák, hogy nem, akkor nézz szomorúan, és kérdezd meg, hogy biztos, hogy nincs valami más megoldás?
Arra figyeljél még, hogy ne akkor menj, amikor ezren állnak sorba, és ott üvöltöznek.
A legjobb, ha reggel műszakkezdés után mész, akkor még a vásorló is kevés, és az ügyfélszolgálatosok is kipehentek, meg még nem húzták fel őket hülyeségekkel.
TESCO-ban vásárolt Panasonic fülhallgatónak rövidnek bizonyult a zsinórja (pedig rá volt írva a hossz a dobozra...), és halkan is szólt a telefonomról.
Ahogy fentebb már írták: udvariasan, kérve, nem követelőzve megkérdeztem nem vennék-e vissza? Megkérdezték le akarom vásárolni, vagy kp? Mondtam: ha lehetne kp...
OK! Jegyzőkönyv, ráírták "minőségi kifogás", pénzt visszaadták! Ám szó heppi!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!