Miért nem szkennel?
Figyelt kérdés
Nemrég vettem egy HP officejet 4500 G510g-m all-in-one nyomtatót.Tökéletesen nyomtat,fénymásol viszont szkennelni nem óhajt.Már többször újratelepítettem,de a végeredmény mindíg ugyanaz:"az eszköz nem található".Lefuttattam egy diagnosztikai programot(a hp.com-ról szedtem le),aminek az eredménye:"az illesztőprogram nincs telepítve".Leszedtem,feltelepítettem....semmi.Megnéztem több külföldi fórumot,és azt tapasztaltam,hogy nem egyedi esetröl van szó.Valakinek valami ötlet?2012. jún. 20. 20:44
1/2 coopper 



válasza:





Szia.
Ez csak tip :
Nézd meg az Eszközkezelőben (számitógép job egér gomb - tulajdonságok - Eszközkezelő) - Képeszközök között, hogy ott van-e a scennered.
Ha nincs ott akkor telepitsd fel a drivert (ne a nyomtató drivert, hanem a scenner driverét), elvileg itt két drivert kell telepiteni : Egyet a nyomtatóhoz és egyet a scennerhez.
Próbálj az instalációs CD/DVD-n "TWAIN" mappát keresni, mert elvileg ilyen nevezetű mappában van a scenner drivere, és ha megvan az "inf" kiterjesztésű fájl segitségével tudod telepiteni a scennert.
Sok sikert.
Üdv.
2/2 anonim válasza:
Nekem például nem fénymásol és nyomtat...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!