Ezek mire jók a játékokban ki vagy beérdemes kapcsolni öket?
-vsync
-tripla puffer
-msaa
-teszelláció
Vsync:
A játékok a képet több részre osztják, és a képen ez a csík látható, amivel elválasztja az egyik részt a másiktól, ha bekapcsolod a Vsync-et akkor ez eltűnik, ez az fpst jelentősen megcsapolja, és korlátozza is bizonyos értékig.
Ezt az egyet megtudom fogalmazni, remélem nem hibásan, egyébként írd be google-be, és megtalálsz sok hasznos információt róluk.
Tökéletesen leírtad neki.
No akkor én válaszolnék az MSAA-ra.
Ez az ismertebb nevén AA vagy rendesen kiírva anti-aliasing, magyarul élsimítás. Biztos láttálmárolyat hogy alacsonyabb felbontáson, de ha jó szemed van még magasabbon is észre lehet venni hogy recés a kép, átlósan felfelé recés, vagy lépcsős. Nos ez az AA, vagy más néven MSAA ezt szünteti meg. A két egymás mellett lévő pixelt megvizsgálja szín ésmég nemtom mi szerint, majd ezeket az adatokat kiátlagolja, ésa 2-nek az átlagát jeleníti meg. Ha bekapcsolod a kép szebb lesz, de ez is mint az előző eljárás FPS csökkenéshez vezet, mivel nagyon leterheli a GPU-t, a GPU és a VRAM-ok közti sávszélességet, és a VRAM is telítettebb lesz.
magas felbontáson akkor nem is érdemes használni a msaa-t?
gondolok itt 1920x1080-ra! akkor már nincs rá szükség vagy MI?:)
msaa: ha kevés a képpontsűrűség akkor kell, de ha bírja a gép, akkor miért is ne?
de tőled függ, hogy nem-e látod recésnek az éleket
vsync: ha vibrál a kép
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!