Garancia alatt ha nem tudják megjavítani, akkor mi van?
Figyelt kérdés
A laptopom nem egészen 1,5 éve vettem, egy év után egy szériahiba miatt szervizbe küldtem, megjavították, de mostanában megint kezd előjönni ugyanaz a hiba. Mit lehet tenni, ha megint megjavítják és újra előjön a hiba? Gyakorlatilag alkatrészcserénél szintén szériahibásat tesznek bele. Aki ért az ilyen dolgokhoz az segítsen egy picit! A gép: Sony Vaio F2011. szept. 12. 08:45
1/4 anonim válasza:
Hát ha garis a cucc, akkor az egészet ki kell hogy cseréljék
2/4 anonim válasza:
Ha konkretan tudod hogy mi a hibas, akkor azt kicserelteted egy mas gyartotol szarmazo cuccra.
3/4 A kérdező kommentje:
Jó hogy garis, még ~8 hónapig.
2011. szept. 12. 09:32
4/4 bp1985 válasza:
Visszaviszed, a bolt elküldi a gyártóhoz szervizelésre. Ők megcsinálják, és te visszakapod. Előjön ujra a hiba. Megint visszamész, és beküldöd. Mást nem tudsz tenni. Acernak is volt ilyen gépe, alaplap hibás volt, felső kategóriás multimédiás gép volt. Amennyiben pl 1 év alatt 3 x javítják ugyanazzal a hibával, írhatsz nekik, hogy csalódtál, neked nem kell vissza, stb, és a cserét kéred, vagy levásárlást. Arra figyelj, hogy ha esetleg megkapod a levásárlást, akkor eredeti árba legyen. Értékcsökkenést nem alkalmazhatnak. Értékcsökkenés csak akkor van, ha alapból karcos volt, és olcsóbban kaptad meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!