Mi történik olyankor ha a szervíz 2 hónapja nem tudja megjavítani az autórádiómat garancia időn belül?
Fogyasztóvédelem!
Minden vállalkozás falán kikell legyen függasztve az A 4-es lap amin a fogyasztó JOGAI vannak!!!
A VÁSÁRLÓI KIFOGÁSOK INTÉZKEDÉSÉRE VONATKOZÓ RENDELKEZÉSEK címszóval!
Ha nincs kifüggesztve már ezért is feljelentheted őket,nelégy "nyuszi",lépj fel határozottan,nyugodtan fenyegesd meg őket a Fogyasztóvédelemmel!!!Reagálni fognak!Írj a Panaszkönyvbe,ezeket a beírásokat időnként a Fogyasztóvédelem amúgy is automatikusan ELLENŐRZI!
Ha 30 napon belül nem tudja megjavítani akkor CSERE vagy elállhatsz a vásárlástól és vagy a pénz vissza vagy másik típusu készülék vásárlásánál beszámítják az összeget.
Idézek belőle:5.§ (1)A hibás áru kijavítását legkésőbb a hiba bejelentésétől számított 8 napon belül elkell végezni.Ha a javítás 8 napon belül nem készül el,a vásárló kívánsága szerint az átuárát lekell szállítani,az árut kikell CSERÉLNI vagy a VÉTELÁRAT VISSZA KELL TÉRÍTENI,illetve ha a vásárló a hibát kijavítja,vagy mással kijavíttatja,a javítás költségét kell részére MEGTÉRÍTENI.
Nekem kivan nyomtatva(sajnos nem tudom neked elküldeni,de ha bemész pl egy fagyizóba ott is kikell legyen függesztve mint minden olyan helyen!
Ha nekem problémám van egyik kezemben az áru a másikban az A4-es lap és így megyek vissza a vásárlás helyszínére,csodákra képes(legalábbis nem nézik hülyének az emberfiát)!
I the devil
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!