"Hardware T&L" és "Vertex Shader version", az micsoda konkrétan?
Figyelt kérdés
Mivel alaplapi kártyám van, ezért ezt a két fennt említett dolgot hiányolja a legtöbb PC Játék rendszerkövetelménye a gépemből. Úgy tudom ez leginkább videokártyákban van ilyen konkrétan. (Kicsit laikus vagyok hozzá) Ez a két dolog pontosan mit tesz ? MIre jó? Mit segít elő?2011. febr. 4. 20:11
1/5 anonim válasza:
T&L = transform & lightning - transzformáció és megvilágítás
a játékokban minden háromszögekből áll össze amiket transzformálni és megvilágítani kell a képalkotás során
vertex shader - a grafikus programozási funkció, aminek segítségével effekteket adnak hozzá a 3D-s objektumokhoz
2/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm a hasznos választ ;). És azt nem tudni, hogy az alaplapi kártyák erre miért nem képesek? :)
2011. febr. 4. 20:31
3/5 anonim válasza:
a vertex shadert tudják, de nem mindegy, hogy hányas verzió. a directx 11-ben 5.0 van
a hardveres T&L-lel az már elég régi találmány...
milyen alaplapi vga-d van?
4/5 A kérdező kommentje:
Intel(R) G33/G31 Express Chipset Family
2011. febr. 4. 20:54
5/5 anonim válasza:
hasonló hibába futottam bele notimmal én is, megoldás:van egy program "3D analyze" a neve ezzel lehet emulálni a T&L t és néhány játék amik csak ezért nem futnának kicsit kevesebb fps el ugyan de elindulnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!