Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Elvigyem szervízbe a laptopot?

Elvigyem szervízbe a laptopot?

Figyelt kérdés

Az a problémám, hogy halkan serceg a tápegysége, illetve az akkumulátora energiatakarékos üzemmódban már csak 1 órán át bírja. A gép kb. 9 hónapos.


Köszönöm a válaszokat! :)


2011. jan. 27. 23:07
1 2
 11/18 lambo96 ***** válasza:
De nehogy azt hidd hogy egyből neki fognak ugrani a gépednek szerelni.Nem csak a tiéddel foglalkoznak, van ott ezer másik gép.
2011. jan. 28. 07:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 A kérdező kommentje:
Rendben van, ezzel tisztában is vagyok. :P Csak nem árt, ha teljesítik a kötelességüket. :D
2011. jan. 28. 09:20
 13/18 anonim válasza:

Elvileg, ha rendes garanciád van akkor gyorsan kész kell, hogy legyenek vele. (HP. Elvileg, háztól házig szállítással. Vagyis, neked csak szólni kell és ők hozzák-viszik)

Elvileg, ezt komolyan veszik a HP esetében is (Dell esetében eddig nem volt okom panaszra).

Az aksira, több éves garancia esetén is csak 1 évet szoktak adni. De te még benne vagy.


Gyakorlatilag, nincsen róla tapasztalatom.

A notebook store lát el HP szerviz feladatokat. Sok sikert.

2011. jan. 28. 09:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/18 anonim ***** válasza:
Az akksi a legkenyesebb tema laposoknal. Ha tapod valoban serceg es esetleg amiatt van gond az akksival is, akkor meg van eselyed hogy hosszas herce-hurca utan csereljek, de ha nincs koze a kettonek egymashoz, akkor az akksit te vagtad haza 9 honap alatt es lehet meg 10 ev garanciad, akkor sem fogjak cserelni.
2011. jan. 28. 09:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 A kérdező kommentje:
Azt mondták a szervízben, hogy ott kell mindenképpen hagynom és 2-3 hét mire megjavítják. De mivel kisvárosban lakok és itt nem tudtak volna cserekészüléket adni, lehet megnézem a márkaszervízt a megyeszékhelyen, mivel ott tanulok. Hátha ott valamivel rendesebbek, mert a félév elkezdéséhez szükség van a gépre, akármit mondanak. :S
2011. jan. 28. 13:13
 16/18 anonim válasza:

Ez így nem teljesen igaz. 1 éven belül a nemfizikai behatás miatt bekövetkező hibák miatt (vagyis ha nem azért ment tönkre mert kettétörted) az aksit is cserélik természetesen (igaz az aksira tényleg rövidebb garancia él ez külön fel is van tüntetve).


A Táp egyébként töltésnél(!) több esetben is produkálhat szabályosan ismétlődő rövid "sercenő" hangot, és egy finom sípoló hangot is lehet hallani ha közel hajolsz hozzá működés közben (aludni nem is jó mellette).

De a HP garanciát nem ismerem személyesen, szóval a legtöbb amit tehetsz, hogy visszaviszed. Ha nem javítják elég gyorsan kapnod kell cserekészüléket is!

2011. jan. 28. 13:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 anonim válasza:

Nézd meg, hogy nem háztól-házig garanciád van e. Mert ha igen ki kell jöjjenek a márkaszervizből és hozniuk kell cserekészüléket is ha valóban hosszabb időre meg kell válnod tőle.


Meghibásodott eszközének garanciális cseréjét kérheti otthonában vagy munkahelyén megbízott futárszolgálatunk által. A szolgáltatás igénybevételéhez hívja a 06-40-200-629-es vevőszolgálati telefonszámot, ahol munkatársunk beazonosítja az Ön készülékét, a meghibásodást és a garanciális jogosultságot. A hibás készülék cseréjére kb. 5 munkanap múlva kerül sor a telefonon egyeztetett napon és helyen, munkaidőben. Akkor célszerű ezt a szolgáltatásunkat igénybe vennie, ha az Ön közelében nincs szervizpontunk és a megbeszélt napon munkaidőben Ön, vagy megbízottja folyamatosan a megbeszélt helyen tartózkodik a hibás készülékkel. Garanciális extra szolgáltatásunk bármely magyarországi település belterületén ingyenesen vehető igénybe.

HP Háztól-házig garancia szolgáltatás: 06-40-200-629


Persze csak ha rendelkezel ezzel a fajta garanciával.

2011. jan. 28. 13:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/18 A kérdező kommentje:

Köszi a válaszokat!


Ilyen lapom van:

HIBAJELENTÉS (C-SZERVIZ KFT.) Fogyasztók részére értékesített HP termékhez ...


...


HP Önkiszolgáló Javítás

Bizonyos termékek és meghibásodások esetén a javítószolgálatok a szervízben történő vagy helyszíni hibaelhárítás helyett felajánlhatják, hogy alkatrészt biztosítanak a Fogyasztónak, amivel a javítást a fogyasztó maga is elvégezheti. Ez a javítási mód a fogyasztó által szabadon választható, amennyiben az kedvezőbb a Fogyasztóra nézve és semmiképp nem korlátozza a Fogyasztó jótállási jogait.


Most nem tudom, hogy mit tegyek. Megpróbálom majd a megyeszékhelyen megnézni a szervízt, esetleg írok nekik mailt, vagy fölhívom őket, de már elegem van belőle, hogy nem 10 forintba került a gép, vigyázott rá az ember és akkor így viselkednek...

2011. jan. 28. 13:36
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!