Elvileg ezek a technológiák arra valók, hogy a monitor képfrissítését dinamikusan a proci + vga által előállított képkocka mennyiséghez hangolják. Pl ha olyan helyzet áll elő, ahol fps droppjaid vannak, ezért darabosabb a játékélmény, azt ezek a technológiák segítik "kisimítani". Ha egyébként jó a proci+vga párosod és ésszerűek a játékbeállításaid, hatalmas nagy változást nem fogsz észrevenni.
nov. 8. 07:37
Hasznos számodra ez a válasz?
2/13 anonim válasza:
Kompetitív játék már nincsen nélküle. Ha csak hobbiból játszasz, akkor nem sok előnyt ad.
nov. 8. 08:49
Hasznos számodra ez a válasz?
3/13 anonim válasza:
Ha eddig nem használtad és nem zavart vagy hátráltatott ne cseréld.
Freesynces monitor display port kábellel pedig támogatja az rtx kártyákat is(nem mindegyiket), nvidia vezérlőpultban kell beállítani a g-syncet. Többször volt, hogy működött olyan minotorral is ami nincs a listán, így lehet neked is fog.
nov. 8. 12:58
Hasznos számodra ez a válasz?
4/13 anonim válasza:
Dehogy simít ki bármit is. A monitor soronként kapja a pixel infókat a kártyától, soronként frissít, emiatt "elcsúszik" a kép. A vsync megvárja amíg minden sor megérkezik és egyszerre cseréli az összeset, így nem fog szétcsúszni, de értelemszerűen lassabban frissül úgyhogy input lagot tapasztalhatsz, freesync/gsync ugyanezt tudja, csak a monitorod maximális képfrissítése alatt is tud működni(és a játékot nem kell a maximális képfrissítésre sem korlátozni). Ha nem zavar ez a jelenség teljesen felesleges monitort cserélni.
Ahogy #3 írta, nézd meg hogy működik-e a kártyádon freesync, simán működhet. 1070ti, 2080ti, 3090 en nekem simán ment.
nov. 8. 16:12
Hasznos számodra ez a válasz?
5/13 anonim válasza:
A G-Sync az input lag miatt fontos, de nyugodtan pontozzatok le. Az élet nem titeket igazol. Manapság egy kompetitív FPS játékban hátránnyal indul az, aki nem használ G-Syncet.
nov. 8. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
6/13 anonim válasza:
#5 bármiféle sync nélkül épp ugyanúgy nincs input lagod, kompetitív játék alatt ez egy nem létező probléma megoldása, mert alapból nem kapcsoltad be a vsyncet. A gsync a vsync által generált input lagot oldja meg, ahogy a freesync is, nincs köztük semmiféle különbség - azt leszámítva, hogy az amd tech nyílt, ingyenes szabvány, az nv meg valamiféle premium technológiának állítja be még mindig ami megnyomja a monitorod árát(és NV kártyához láncol, nyilván).
nov. 8. 16:51
Hasznos számodra ez a válasz?
7/13 anonim válasza:
Látszik, hogy nem érted mire való a G-Sync. Az egésznek az a lényege, hogy kisimítsa az FPS dropból akadó képszakadásokat anélkül, hogy input lagot okozna. Hobbi szinten ez kevésbé fontos, bár ott is élvezhetőbb a szemnek a folyamatosabb kép, de kompetitív scene manapság már elképzelhetetlen nélküle. Aki azt mondja, hogy a működése észrevehetetlen, az vagy le van ragadva a 60 Hz-es monitoroknál vagy egyáltalán nem is játszik.
nov. 8. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?
8/13 anonim válasza:
Na mert 60Hz nél nem zavar az input lag? Sokkal inkább észreveszed mint egy magasabb képfrissítésű monitornál. Gsync/freesync a monitorod képfrissítését szinkronizálja a kártyád teljesítményével, ez önmagában nem okoz semmiféle input lag javulást, mert mitől okozna? Egyszerűen csak nem lesz tőle input lagod, amit egy bekapcsolt vsync okozna, viszont a vsync funkcióját betölti mellette.
Tehát még egyszer.
0 vsync = 0 input lag + képszakadás.
Vsync = input lag + 0 képszakadás.
freesync\gsync = 0 input lag + 0 képszakadás.
Külön input lagra egy teljesen más tech létezik nvidia reflex, vagy amd anti lag néven. De nyilván ostobák, és megoldották ugyanazt a problémát kétszer - pedig csak meg kellett volna kérdezniük téged, aki tudod hogy működnek ezek a technológiák. :) Bár már ott gyanús lehetett volna a dolog, hogy "játszasz".
nov. 8. 17:55
Hasznos számodra ez a válasz?
9/13 anonim válasza:
60 Hz-nél általában megvan a stabil FPS. 165 Hz-nál már nem. Mondom én, hogy nem vagy járatos gamingben...
nov. 8. 17:57
Hasznos számodra ez a válasz?
10/13 anonim válasza:
Az NVIDIA Reflex a késleltetést csökkenti. A Freesync arra való, hogy megakadályozza a képszakadást úgy, hogy ne legyen input lag! De nem értem mit nem értesz, mert teljesen jól leírtad.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!