Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Számítógép összeállítás segítség?

Számítógép összeállítás segítség?

Figyelt kérdés

Segíteni kérek segítséget összeállítani egy gamer pct az alábbi paraméterekkel:

Ryzen 7 7800x3d ez azt hiszem am5 már

DDR5 2x16GB 6000Mhz ram kit

1TB SSD

Tápegységből kétszer annyi kapacitású kellene mint amit megkövetel, sosem baj ha nem ég szét (bár cáfoljátok meg nyugodtan, laikus vagyok), és gold 80+ minőségi táp.

Házból olyan kéne ami nem drága, nem a kinézet a fontos, viszont jól szellőzzön a ketyere.

Videókártya az majd külön lesz vásárolva, egyelőre erre lesz elég a büdzsé, rtx 4000s széria lesz benne, valószínűleg rtx 3090 vagy 4070.

Tippeket elfogadok, de az elképzelés ez



jún. 1. 23:39
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:

Nem kell kétszer akkora teljesítményü táp, teljesen felesleges. Egy ilyen setup igénye kb. 750 Watt, ha teljesen biztosra akarsz menni, akkor egy 1000 Wattosat ajánlok. Például egy FSP Hydro GT Pro 1000W (ez 80+ gold)

Háznak például jó lenne egy DarkFlash A290, mivel nem drága, és normális szellözése is van.

1TB SSD-böl szerintem a Samsung 990 Pro jó választás lenne (persze van olcsóbb, de hosszú távon egy ilyennek több értelme van)

Videókártyából, pedig szerintem 3090-t már ne vegyél, inkább egy 4070 super (ez minimálisan drágább az alap 4070-nél, viszont jelentösen erösebb.)

jún. 2. 00:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 Közveszélyes Kontár ***** válasza:

"rtx 4000s széria lesz benne, valószínűleg rtx 3090 vagy 4070."


3090 az nem 4000 szeria


3090 az 400-500W ot is fogyaszthat oda 1000 koruli tap nem art

a 3D cpu maxa 200W alatti (ha nem piszkalod)


750 es tap igy biztosra kihuzva lenne ennel a regi elavult rendszernel


4070 szeria viszont joval kevesebbet fogyaszt


Ellenben hanelirtad es valoban csucskarira 4090 re gondoltal ott nem a tapon kell sporolni

600W felett is fogyaszthat


egy olcsobb tapon gyengebb minosegu lehet a 12 es 16pines tapcsati ami nem jon jol csucskariknal