Mi a különbség a 2022-es és a 2023-as MacBook Air (13 inch-esverziók) között?
Hát pedig az apple oldalán ott van, csak egy picit görgetni kell lefelé:
2022 júniusáig az M1-es Airt forgalmazták csak, 2022 júniusától az M2 is forgalomba került.
Teljesítmény teszteket is találsz a youtubeon:
Elmondom akkor mi van nagyvonalakban.
Van (volt) egy Macbook Air-em (2022-es M2-es), ami tönkrement garanciában, és az Apple cseréli nekem. Igaz, hogy már 3 hónapja húzza, de elméletileg a legkésőbb a jövőhéten megkapom. Viszont azt mondták, hogy abból a készletből tudnak adni, amit forgalmaznak még, és mivel az én eredeti modellemet nem forgalmazzák már, így a 2023-as verziót kapom meg.
Tehát azt mondjátok, hogy 2023-ban csak a 15 inches Macbook jelent meg és azt fogják küldeni?
Szép ez a sztory, de ez ilyen álmodozás.
A 13"-os M2-es Macbook Airt most is forgalmazzák, mivel azóta ennek a helyére nem jött ki új modell és készleten is van. Mi nem világos?
Itt van, ezeket forgalmazza az Apple:
M1 és M2-esből is van 13 colos. Úgyhogy ugyanolyant fogsz kapni ami tönkrement.
Amúgy mi volt a baja? Miért tartott ennyi ideig elintézni?
Én csak azt írtam le, amit az Apple felsőbb támogatása is közölt velem. Abból tudnak küldeni, ami van náluk raktáron, és mivel a 2022-esből már nincs, ezért a 20223-asat küldik.
A gép 4 hónap használat után folyamatosan újraindult. Kicsit zárlatgyanús volt, mert egy pillanatra bevillant egy rózsaszín képernyő, majd újraindult.
Bevittem szervizbe, ott megállapították, hogy a billentyűzet beázott ezért hibás (ami lehetséges, mert egyszer 1 hónapos korában ráborult a joghurt), plusz memóriahibát is tapasztaltak. A javítás több, mint 200 ezer Ft volt, és amikorelkészült (majdnem 3 hét) és kifizettem, még ott, átvételkor ugyanazt a hibát produkálta, mint amivel bevittem. Ott kellett, hogy hagyjam. Egy hét múlva mehettem érte, közölték, hogy elkészült, megfelelően működik. Az üzletben, ahol átvettem, tényleg jó volt, viszont hazafele a buszon (kb. 15 perc múlva) már ugyanaz volt a baja. Másnap vihettem vissza. Ezt eljátszották még kétszer, és a gép továbbra sem jó, ugyanazzal a hibával mindig újraindul, pedig kicseréltek benne már szinte mindent. Csak a kijelző maradt a régi.
Az utolsó alkalommal már a szerviz vezetővel beszéltem személyesen, aki azt mondta, hogy ez nem lehet hardveres gond, hanem inkább szoftveres. Bár azt nem értem, ha ezt gondolták, akkor miért nem ebben az irányban indultak el. Na mindegy. Az Apple felsőbb támogatásához kellett forduljak, mert csak ők dönthetnek a készülékcseréről. Velük beszéltem meg, hogy szeretnék egy újat, és ők mondták, hogy a 2023-as modellt fogom megkapni. Sőt, azt is mondták, hogy ha szeretném, akkor kérhetem más színben. és kértem is a fekete modellt, de csak nem akart megjönni, mire felhívtam őket, és mondták, hogy a megrendelés hibára futott, mert csak abban a színben lehet kérni, a ilyen volt eredetileg. Csak ne értem, hogy miért nem szóltak rögtön.. Ha szólnak, akkor még 2023-ban megkaptam volna az újat.
Megrendelték nekem az újat, és a régit meg már pár napja elvitte tőlem a futár. Nagyjából ennyi történt vele.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!